Gå til innhold

Lurer på en liten greie anngående babyklær størrelser...


NitaMora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer helt an på ungen, men mitt råd er å ikke kjøpe så mye av det minste. Du kommer nok til å få en del i gaver (det er det folk liker å shoppe for) og de vokser veldig raskt ut av det. Vi arvet masse nå og mye av det har bare blitt brukt en gang...

 

Kjøp heller litt av det som er litt større...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er d jeg også tenker egentli... vet jeg har et par esker med babyklær stående som tantebarnet mitt har vokst seg ut av :P mn d er til gitt så er vel ikke alt jeg kan bruke der, alle i min familie har hittil fått gutter...

 

Jeg har holdt meg litt unna str 50 for jeg vet at de klærne ikke holder lenge og at enkelte ikke får brukt den størrelsen en gang... mn jeg må nesten kjøpe en liten "startpakke" i str 56 vertfall sånn at jeg er sikker på at jeg har d som trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstegutten vår passet str. 50 i en uke ca. før vi gikk over til 56, 56 varte kanskje en mnd. før det var for smått. Men det kommer jo helt an på hvor stort barnet er når det blir født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi brukte 50 lenge, og 56. Brukte 62 veldig kort.

Vi brukte 50 i to måneder og 56 en god stund. Ikke verdens største:D

Det kommer jo helt ann på når du føder, størrelse på babyen (som de kan regne ut slik ca på UL), lengden og arv.

Og de bruker mest av de minste klærne, gulper så mye og har lett for å lekke litt tiss og bæsj! Her gikk det i det meste 5 pysjer en kveld.

Greit å ha litt å skifte på.

Finner jo masse fint på finn.no som er ganske ubrukt.Greit å bare ha litt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-og vi fikk lite av str 50-56, masse i 62 og oppover. Og mest upraktiske ting som kjoler o.l.

Det det går mest av i smått er jo bodyer og stilongs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...