Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 på merkeverkstedet. Etter denne taksten så merket jeg at høytalerne til bilstereoen trolig ikke funker som de skal. Det må derfor ha skjedd noe under taksten. Kan jeg reise tilbake og kreve at de fikser det?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Når man takserer en bil gjør man jo ikke noe annet enn å se inni den - så hvordan mener du da at dette kan være årsakt til at høytalerne ikke funker som de skal???? Du kan jo alltids høre med de om de gjorde noe med høyttalerne, men du har nok ikke noe grunnlag for å kreve at de fikser noe så lenge du ikke kan bevise at de har gjort noe for å ødelegge de....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Hi her igjen. Når en takserer en bil så gjør man mye mer enn å "se inn i den" da. Det er en fullstendig takst vi prater om her. Grunnen til at jeg tror at det skjedde under taksten var at stereoen sto på full styrke når jeg skulle starte den igjen og det virket som den ene høytaleren hadde tatt kvelden. Den virka som bare det før jeg leverte bilen!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Kanskje de kom borti volumknappen, og merket ikke det. Slik at når du starter bilen igjen, så ble høytaleren sprengt?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Ja,det kunne jo tenkes,men det er nok ikke så lett på denne stereoen. Volumtastene er ikke så "lette" om du skjønner..og hvis i det hele tatt det hadde vært tilfelle,da er det jo rart han ikke ev justerte lyden ned FØR han slo av tenninga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå