Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 x til mannen fikk privat mld på facebook (han viste den til meg) av en x som han hadde for 10-11 år siden, og lurte på om han hadde kjærring og unger nå.ho hadde ei venninde som passa akuratt til han serru.... å herregud,sa mannen min, har ikke ho gjort nok faenskap for meg,om ikke ho skal blande seg nå igjen. jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, men han svarte kort : er gift, og fått flere barn, vi lar kontakten ligge. men det jeg lurer veldig på,hvorfor etter så mange år?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hmm.. si det.. Noen folk er bra rare...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 jeg lurer på om jeg skal sende mld tilbake, bare så ho vet at jeg vet... er jo litt på drit det da,og har både lyst og ikke lyst... hva hadde dere gjort? HI
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Dette hadde jeg oversett glatt. Er da vel ingen vits i å sende mld tilbake. Nå har jo mannen din sagt nei, så la saken ligge med det.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Haha, tror jeg hadde ledd meg ihjel av en slik mld Nei la det ligge du, og le for deg selv istedet. Hehe...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Ville ike sendt mld, da synker du bare ned på hennes nivå.. Og så lenge mannen din sa kort og greit nei, så syns jeg du skal la det ligge, og heller bare le av henne.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 ja,er det jeg har tenkt...hehe... HI
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Mannen din svarte jo kort og greit på det, så bare å la det ligge. Hvis det kommer mer mld så får du heller vurdere å svare selv.
nasse nøffen Skrevet 29. januar 2010 #10 Skrevet 29. januar 2010 IKKE FINN PÅ Å SEND MELDING,,, da høres du jo usikker ut, og hun får blod på tann,, hun har sikkert gjort det på morro vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå