*3 prinsesser* Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hvilken vogn har du til babyen din? Hvorfor valgte du akkurat den? Er du fornøyd?
lille sprelle Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 brio happy. Stabil og grei fjæring (ikke for mye, ikke for lite). Har vist seg god å trille. Lett å slå sammen og høydejustering som passer de aller fleste ifh trilling.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Teutonia Mistral '08-modell. Hvorfor ble det denne? ...lang historie på en måte. Til eldste arvet vi en Simo. Siden denne hadde gått nitten ledd i arv gikk den selvsagt i stykker da eldste var 4mnd, så vi måtte kjøpe noe nytt. Valget falt på en Mistral 05-mod uten softbag siden hun likevel var så stor. Superduperfornøyd. Kjøpte den fordi det var tilbud på den. Da vi skulle ha baby igjen, var den gamle vogna nokså segen + jeg måtte uansett kjøpe bag og nye hjul siden jeg hadde klart å få stein inni luftkanalen på den (ranglevogn). Da valgte jeg å importere en 09-modell. Fikk egentlig feil (prestige i stedet for mistral, sportsdelen er den samme, men prestige er duo, ikke kombi). Var superfornøyd, helt til jeg tok frem sportsdelen. I den nyeste sportsdelen er sidene veldig lave + ekstra mye myggnetting som bare var i veien når ikke kalesja var helt oppe. Solgte den og fant til alt hell en 08-modell i butikken og fikk den rasende billig. Er jeg fornøyd? Jaa!! Rett før jeg fant denne var jeg innom en 3-hjuling, men det ER bare ikke noe for oss. Mistralen er 4-hjuling, stødig, lett, tar liten plass sammenlagt, har vendbart håndtak, passer til både meg (lav) og mannen (høy) og den gamle Mistralen hadde plass til eldste helt til hun sluttet med soving noe før hun ble 3 år. Har beholdt gamlevogna for å ha som bhgvogn. BTW - lufthjul er å anbefale nå som jeg har prøvd begge deler.
lille je Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Emmaljunga city jet. Fordi jeg ville ha duovogn, fordi den så fin ut, og var god å trille. Er kjempefornøyd! Eneste jeg har å utsette er at svingbare forhjul framme er litt ekkelt i dyp og løs snø. Men det er det jo ikke så veldig ofte:) Genial i butikker osv, da den snur på en femøring.
*3 prinsesser* Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2010 Flere som vil fortelle hvilken vogn de har?
meg & to små vampyrer Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Easywalker classic. Fornøyd. Valgte den fordi den er liten, lett, enkel å legge sammen og tar liten plass i vår lille bil. Hadde en quinny freestyle comfort 3xl med føstemann som vi IKKE var fornøyd med. Siden den var så brei over bakdekka, tung, vanskelig å slå sammen, punga hele tida (10-20 ganger).
Babyfacepsycho Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Har britax vigour 4+ Valgte den fordi vi ville ha en vogn som var lett og ta med seg i bilen. Hadde egentlig lyst på bugaboo cameleon, men syntes den var litt for dyr rett og slett. Så en kveld jeg tittet litt rundt på nettet fant jeg britax vigour, og falt for den med en gang, og når jeg så fant den på tilbud med vognen, sportsvogndelen, bagdelen, bilsetet + beltesbasen for bare 5500 så var det ikke noe mer og tenke på. Da reiste vi 25 mil og kjøpte den. Fikk vi oss en fin tur også. =D Er kjempe fornøyde med den så langt. =)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Har emmaljunga nitro city med svingbare hjul forand. Er kjeeeempe fornøyd, elsker den vognen. Til eldste hadde jeg først en vanlig emmaljunga edge duo, den var alt for stor og tung synes jeg. Så når eldste var 3 mnd kjøpte vi quinny 3 xl ( eller noe sånn) Var kjempe fornøyd med den i starten. men med store barn for alderen så ble sportsdelen egentlig i minste laget om vinteren når det skulle være pose oppi. Så nå når neste mann kom leitet jeg meg gal på vogner og falt til slutt på nitro city'en bagen er ikke for stor men ikke så liten som f.eks quinny bagen er heller. den er stødig siden det er 4 hjul, men kommer like godt frem i butikkene som de 3 hjulingen siden hjulene forand er svingbare og enda mer genialt er at sports delen er stor og god (kommer godt med siden mini her ser ut til å følge i storbror sine fotspor i forhold til størrelse ) Så igjen, er kjeeeempe fornøyd Lykke til i vogn jungelen. Håper du finner noe som faller i smak
Rampongi Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 emmaljunga combi duo edge eller noe i den duren. Den er arvet og dermed gratis. Hurra! for nyprisen er vanvittig synes jeg. Jeg liker at den er svær og lang. Robust og med luft-hjul. Ellers er den jo innmari tung og jeg liker ikke måten jeg må ta av bagen på, men det er sikkert blitt bedre (min vogn er gammel) på en skala fra 1-10-- tja.. en god 8.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Simo Kombi. Aldri angret, alltid vært fornøyd. Stor og tung vogn, men nå har jeg en vogn for å gå på tur med - ikke for å hive inn i bilen for så å gå på kjøpesenter med. Solid, stødig, god, behagelig. Ført meg frem i all slags vær og søle + slafs Jeg gikk veldig mye med Daniel, og har planer å gjøre det med neste også. Er sjeleglad for at vognen er like fin som ny. Ikke slitasje på den. Brukte bagen til han ble 6mnd. Sportsvognen til han ble 2år. Nå ville han gå selv fra han var 1.5år, men hadde med vognen på tur for det. I tillegg har jeg vært veldig fornøyd med høyden på den også, ifh til andre jeg har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå