Gå til innhold

"Min" fødeavdeling steng umiddelbart i dag! (Kongsberg)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det i avisen. Blir ganske fullt i Drammen nå tenker jeg!

Håper det fortsatt blir plass til meg i juli.

Kanskje det er best at avdelingen har blitt stengt hvis det er så mange "alvorlige hendelser" (som det ble beskrevet i Drammens Tidende).

Hørtes skummelt ut! :(

Skrevet

Leste det :S Håper ikke dette er et politisk spill for å få den nedlagt,har jo vært nedleggingstruet i evigheter. Er visst noen som tror det har jeg hørt.

Håper det blir ordnet opp i,vil føde her!

Skrevet

Jeg har født på Kongsberg 3 ganger, og er kjempefornøyd med behandling og oppfølging i svangerskapet, samt barsel-opphold!

Etter som ermeg bekjent, er det alvorlige "avvik" på alle fødeavdelinger... Mennesklig svikt finnes desverre så lenge mennesker jobber...

Hadde ikke vært redd for å føde der så fort de åpner igjen!

Skrevet

jeg har egentlig valgt kongsebrg i stedet for skien som jeg egentlig hører til, skal ringe å fikse det tilbake til skien med en gang på mandag gitt=)

Skrevet

ble veldig usikker jeg nå om vil føde der til sommeren :S

skal på ordinær ul der om 2uker....det vil vel fortsatt være ul der selv om føden evt er stengt??

noen som vet ang søk om føde plass??

jm mi tok de 2 bakerste arka på helse kortet mitt,nevnte at ville til Kongsberg og føde..... men er jo bare 18uker på vei... og jeg er jo ikke sikker....

nå vil jeg mer til Skien/Drammen

Skrevet

Jeg skal føde på Drammen nå i februar. Da blir det sikkert trangt om plassen. Men det er bedre at det er trangt der enn at det skal skje alvorlige hendelser i Kongsberg. Har også hørt mye bra om Kongsberg.

Skrevet

Jeg fødte min første på Kongsberg..var veldig fornøyd!

Men gutten var sjuk og måtte bli sendt til Drammen..måten jeg fikk beskjed og info var veldig dårlig og mangelfull.... Har hørt flere historier av menneskeer jeg kjenner...ikke alt like positivt, nei!

Jeg valgte å føde min nr 2 på drammen og dit skal jeg med nr 3 oxo=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...