vagabond Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er i uke 14 (+5d) og begynte å blø litt i går (rødt friskt blod Var hos legen i dag for sjekk...ikke mere blødninger men hun kunne heller ikke finne hjertelyd. Noen flere som ikke har fått høre hjertelyd i uke 14....? Skal på UL i morgen kl 11. Huff frykter at det hele er over igjen...for 3. gang Har heldigvis 2 flotte gutter
juni2010mamma Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Det er normalt å ikke finne hjertelyd så tidlig. Jeg var heldig, men legen ville ikke lytte etter hjertelyd i uke 18 engang, tilfelle han ikke fant den. Så du kan nok puste ut, håper du hører den i morgen:) Vet hvor vanskelig det er å la være å bekymre seg, spesielt når man har opplevd at det har gått galt før. Men denne gangen går det helt sikkert bra:) Masse lykke til:))
M*A*S*H* Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Ikke gi opp håpet før du får ul unnagjort. Det er svært vanskelig å finne hjertelyd så tidlig, jordmødre pleier vanligvis ikke lytte etter før sånn uke18 eller noe rundt det, for å ikke skremme oss unødig. Mange opplever blødninger uten at noe er galt også. Sender deg en stor klem og krysser fingre og tær for deg. Ta det med ro og plei deg aelv fram til ul, og håp for det beste. KLEM fra ei medsøster.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Heisann. Legen fant ikke hjertelyd på meg i uke 12. Han sa ingen grunn til bekymring, uka etter på ul var alt flott. var hos legen igjen i dag i uke 15, kjente barnet sparka og viste han hvor han skulle legge doppleren. Fant da hjerteslag med en gang. Men var helt tilfeldig med bevegelse akkurat da, for ellers er det vanskelig å finne hjertelyd så tidlig. Ønsker deg masse lykke til. er sikker på det går bra m deg.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Legen fant ikke hjertelyden på knærten i uke 16 heller her, men jm fant den 2 uker tidligere. Har mye med hvordan den lille ligger og så er det ikke så enkelt å finne den heller. Legen min var veldig forsiktig når han drev med apparatet sitt så jeg er ikke bekymret pga dette. Har kjent bevegelser etterpå også så Skal se du får se et sprell levende foster i morgen på UL.
vagabond Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2010 Takk for oppmuntrende svar Var på UL i dag og småen var frisk og rask. Gjett om jeg er lykkelig...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Se der ja, det bevises gang på gang at det skaper unødvendig bekymringer når legen prøver å lete etter hjertelyden... MEN er jo supert at du har fått sett at alt er bare bra med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå