Gå til innhold

Litt klaging på slutten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er drittlei av å være så lite mobil! Det er klunder å få på seg klær som er store nok (på de rette plassene). Det blir kaldt uten skikkelige klær når det er kaldt og vind og man må ut for å mate hester f.eks.. Det er klunder å komme seg inn i bilen, -og å snu seg for å rygge.

Og så har jeg selvfølgelig hester og er sykemeldt så jeg fungerer som familiens logistikksjef. Jeg handler mat, jeg kjører og bringer i barnehage, ++

I tillegg sitter jeg en halv time i tlf hver dag for å få nav til å betale ut sykepenger. Grrr

Flere som gleder seg til å kunne få tilbake sin egen kropp?

Selv om det også er en sannhet med modifikasjoner... Jeg har et håp om at "alt" blir bedre :) -og jeg gleder meg vilt til å møte min datters lillesøster eller lillebror snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok meningen at vi skal bli lei, det er lettere å se fram mot smerten en fødsel gir da. Gleder meg også til jeg er ferdig (og jeg er bare 33 uker enda). Å være gravid på vinteren var en feiltakelse (planen var at jeg skulle føde på sommeren... Jeg påsto i alle fall det sist jeg var gravid, men det gikk raskere å bli gravid denne gangen). Det er laaaaangt ned til skoene og upraktisk med klærne. Og å ha en 3-åring som skal være baby og må bli kledd på gjør det heller ikke lettere!

Skrevet

Ja, jeg hadde også tenkt at jeg ønsket å være gravid om sommeren - å bare kunne hoppe inn i en lett kjole og sandaler.

MEN må jammen si at jeg er gla det er vinter! Med tanke på alle sprengte blodkar på leggene mine...OG ikke minst de "superlekkre", tette støttestrømpene jeg MÅ gå med hver eneste dag. Og den siste måneden har hevelsen i bena begynt å tyte opp over knestrømpene.... Veldig gla det ikke er sol og sommer ute, hehe... ;-)

Men ja, det er et styr å få på klær nå...og livredd for å skli på isen...Men jeg er nå i uke 40 og føler meg i ganske fin form, så den store utålmodigheten har ikke tatt meg helt ennå - men det kommer vel om jeg bikker over termindato.

Skrevet

Tro meg, jeg sliter jeg også.... MEN noen fordeler er det med å være på vinteren... jeg er så syyyyykt varm! Folk ser veldig rart på meg når jeg går nedover gågata med jakken over armen og vifter med et blad.... Tenk så forferdelig det hadde væært om det hadde vært tropevarme da!Også slipper man å barbere legger, og ikke minst bikinilinjen, og å vralte seg rundt på stranda med plagsomme unger overalt...., ikke minst å komme seg opp når man ligger å soler seg, ikke kan man ligge verken på rygg eller mage heller! Eneste som har irritert meg er at jeg måtte bruke penger på en jakke jeg kunne bruke, men det gikk greit, for jeg fant en fin en på salg...

Skrevet

jeg har satsa på tights og elastiske lange topper.... så jeg ser ut som en overvektig ballerina, men det funker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...