Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Begynner nesten å tro at det er spy.,, Det meste som går ned, kommer opp igjen, av det flytende altså.. Grøten kommer ikke opp igjen, men jeg vil jo at hun skal ha mye veske også, men ikke enkelt når det meste kommer opp igjen. Hva skal jeg gjøre, har dere noen gode tips? Hun er 6måneder, og er ikke bare bare å få henne til å ligge/være i ro helle, hun er jo så rastløs hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 ofte helt nomalt,alle mine var sånn:) Men er du usikker kontakt helsestasjon eller legen hennes.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Hehe, sånn var min også... Ikke særlig stas å være nedgulpet til enhver tid. At hun beholder grøten, er jo et godt tegn, og hun gulper da helt sikkert ikke opp all væsken hun får i seg heller. Det ser som regel mye mer ut enn det det faktisk er. Fikk også råd om å sette henne litt opp i vippestolen etter at hun hadde fått melk, men det nyttet ikke med henne, skulle aldri sitte i ro. Bare ta det med ro, noen barn gulper mye, men det går som regel over litt etter litt når de kommer opp i sittende og etterhvert stående.
Kassie Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Min første var en storgulper. Vi hadde ikke små gulpekluter men store håndklær med oss når vi dro noen plass, ikke hadde han små sikle-smekker men store smekker som rakk til knærne. Det eneste som hjalp litt var å sette han mere oppreist når han fikk flaske og rape han flere ganger igjennom et måltid. En venninne fikk barn etter meg, dette barnet var også storgulper. De hadde god effekt av akupunktur på babyen. Hadde jeg vist om dette da min var liten hadde jeg absolutt prøvd dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå