Gå til innhold

Haha dette må da være dagens episode!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil tro det er forskell på "ord mot ord" og dette skriftlige beviset hi har laget. Jenta går fri, ikke hi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som dette er noe verre enn når lærere kommer med ting de lurer på ifh til spesielle elever/kolleger. Eller barnehageansatte som klager på foreldre.

Skrevet

De skulle også passe seg. Som om ikka tillab-saken burde ha lært dere noe!

Fy faen, ille nok å være klient, og slite med dårlig oppfølging fra nav, men man står i fare for å bli driti ut på nett i tillegg!

Synes du bør legge deg flat, hi!

Skrevet

Er det dårlig oppfølging fra Nav fordi dem ikke uten videre overfører fars perm når mor vil?

Greit nok har Hi vist en dårlig dømmekraft og ufin oppførsel mor klienten, men Nav-ansatte skal vel ikke akkurat oppmuntre til misbruk av systemet til snurte folk.

Skrevet

Det dreier seg jo egentlig ikke om hvorvidt det er riktig eller galt av klienten. I dette tilfelle blir det HI som gjør noe galt fordi hun henger ut klienten på et offentlig forum. Selvfølgelig er det ikke riktig å true med å sykemelde seg dersom man ikke får overført permisjonsukene til far, men det blir på en måte i denne sammenhengen uviktig.

Sjefen til HI burde få vite om dette, og hun burde få refs..

Skrevet

19:10:

Det var ikke denn saken jeg henviste til, mer det faktum at nav snart trenger god PR.

Hilsen 18:25

Skrevet

Har du tenkt å legge deg flat og beklage dette, hi?

Skrevet

He he.. skjerp dere da.. dette er jo urkomisk.

Så lenge hi ikke har lagt ut navn eller sted - så er det umulig for folk å vite hvem det er.. ergo, hun har ikke brutt taushetsplikten.

Skrevet

Dust! Jeg vet jo at det er meg!!! Men driter i om du tror det, jeg vet hvordan jeg skal gå fram for å f hi sparka. Uansett om dette har skjedd flere steder i dag, så er det kun en som har driti seg ut, og det er hi. Det er lett å finne ut hvem det er.

Men ville gi hi en sjanse til å legge seg flat og be meg om unnskylding. Jeg kan ta kontakt med henne personlig, og sende henne pm, men da må hun fortelle hvem hun er, og det er hun sikkert for feig til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...