Millsie Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg ventet nummer to 12.feb, og i og med at førstemann landet ca. på termin, forventet jeg det samme denne gangen. men dengang ei... plutselig, et par dager inn i permisjonen, lå jeg på sykehuset og fødte! så det ble ingen forhåndslaging/frysing av middager, rydding av skuffer og skap, innkjøp av hjelmelue og kosedress, gipsavstøpning av magen...+++ så er det noe du helt sikkert vil ha gjort, ikke vent! så kan heller permisjonsdagene gå til mer koseaktiviteter, soving, lesing... når det er sagt, er det fryktelig deilig å ha den fødselen overstått! man glemmer hvor vondt det faktisk er. men så ligger du der med den bittelille varme myke bylten i armene - og da er alt bare fryd og gammen.
LilleKnott Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer ! Jeg har også termin 12. februar! Her er alt klart, håper jeg... Førstegangs så vi mangler nok noe, men vi får ta litt etterhvert. Håper lillemann her også vil ut snart. Jordmor mente at han blir stor, så vi venter og venter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå