Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Har kjøpt meg muffinsformer som er enorme! noen som har en god oppskrift på STORE luftige sjokolademuffins? (eller andre muffins )
melkekua™ Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Brownies muffins.....knallgode, men de blir jo ikke fluffy. (Måtte bare slenge inn oppskriften alikevel hehe). Disse muffinsene er farlig gode og kjempe enkle å lage. Denne oppskriften gir ca 16 stk Ingredienser 2 egg 3 dl sukker 100 g smør------------ smeltes 2 dl hvetemel 1 ts vaniljesukker 3-4 ss kakao Slik gjør du: Visp eggene og sukkeret til eggedosis. Bland i resten. Fyll muffinsformene halvfulle. Stekes på 200 grader i 13 minutter. Nam, nam.....
solei Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Bytt kakaoen ut med oboy så blir de enda farligere. Og reduser sukkeret til 2dl. Da blir de ikke så sammensunkne.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Inne på pickles.no er det i tillegg til mange fine ideer til forskjellig håndarbeid mange oppskrifter på muffins. Har ikke prøvd de selv ennå, men bloggen har vært i media flere ganger, så jeg regner med de er gode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå