Gå til innhold

Han sutrer hele dagen lang. (8 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er galt. Han sover hele natta. Men på dagene er han helt umulig å få til å sove, enda han er stupetrøtt. Jeg triller turer, jeg leker med han på gulvet, jeg leker med han på fanget, prøver å lese bok, synger og flyr med han.

Han er fornøyd i 5-10 minutter så begynner han å sutre igjen. Jeg får ikke gjort noe her hjemme siden han krever oppmerksomhet hele tiden.

Før kunne han fint ligge på gulvet å leke alene, men nå så er det galt enda jeg sitter der. Aner ikke hva han vil. Jeg prøver alt.

Han blir illsint hvis han ikke får leke med glass ol. Men det får han IKKE uansett hvor mye han skriker å bærer seg for det. Har prøvd å gi han plastkoppene, men de var ikke intresange. Han vil også gjerne leke med ledninger og slike ting. Lekene er ikke spennende.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt falske ledninger, mobiltelefoner, kniver ol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min var også veldig krevende og sutrete i den alderen, kjedet seg veldig fort. Slitsom periode som heldigvis gikk over da han begynte i barnehagen.

Så på lekebutikken i går et sett med falsk mobiltlf og falske bilnøkler (ganske stort knippe) som så helt ekte ut, kanskje det hadde vært noe? :-)

Skrevet

Får han tenner eller??

Min hadde et eget skap på kjøkknet der han hadde sine "leker" kasseroller, sleiver, gamelt sett med nøkler, lokk, plastikk bokser og andre voksne ting.. Han ble så fornøyd atte.

Han rotet forøvrig aldri i andre skap, kunn sitt.

Skrevet

Ja, men hvor får man tak i det da. Har kjøpt slike nøkler og mobiltelefoner på diverse lekebutikker, men ingen faller i smak.Er min han vil ha. Alt annet kaster han. Han kaster alt på gulvet og sutrer etterpå fordi det ligger på gulvet.

Han har enda ikke lært og krabbe og han blir så sint siden han ikke kommer seg fort nok fram til lekene hvis han skyver eller kaster unna.

Hele dagen min går i å prøve å blidgjøre en sint liten kar.

HI

Skrevet

Han har 3 tenner. 1 til på vei opp.

Har en skuff han får sitte og holde på med, det varer i 10 min for da har han kastet ut alt. Så er han ikke så flink til å sitte, han tipper fort.

Tror kanskje en av grunnene til at han er så sutrete er fordi han ikke har lært seg å krabbe, jeg ser at han er klar for det, men nesten så han ikke tør. Han bruker å stå på alle fire, krabber et, to steg så er det rett ned på mage igjen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...