Gå til innhold

ekstra oppfølging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en sak. Når kan man be om eller kreve ekstra oppfølging i svangerskapet?

Jeg er foreløpig bare 11 uker på vei og alt ser bra ut så langt! :) Snakket med min mor her om dagen og hun nevnte at hun syns vi burde få ekstra oppfølging blandt annet på grunn av ut hun mistet ei fullbåren jente 10 dager på overtid uten noen annen forklaring en for tidlig krybbedød. På grunn av dette ble mitt yngste søsken tatt med planlagt keisersnitt 1mnd før termin og ble fulgt nøye med på grunn av mange pustestopper.

Min mann ble født med en cyste på halsen/brystet som var nesten samme str som hodet hans da han ble født...

Hva tror dere, er det grunn til å be om ekstra oppfølging eller ikke? Tenkte jeg måtte høre her først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville i hvert fall tatt det opp med jordmor/lege :) Sannsynligvis er ikke saant arvelig, men at du foeler deg tryggere er jo grunn nok kanskje. Jeg vet at i deler av Oslo tilbyr de naa ekstra oppfoelging til alle som oensker det som et proeveprosjekt.

Skrevet

Satser på at det ikke er arvelig ja! :) Skal til jordmor i midten av februar, så får ta det opp da.. Er ikke så engstelig av meg ennå ihverfall! :) Tenkte bare jeg måtte høre med dere her inne! Takk for svar foresten!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...