Gå til innhold

Cyster på eggstokkene, noen andre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei;)

Jeg har også fått konstanert at jeg har en cyste på den ene eggstokken, for 1,5års tid siden. Men jeg har ikke så stor erfaring med det ettersom jeg tror den ikke var farlig, men det vil en jo merke med årene etterhvert i tilfelde.

Jeg har også en mor, som har hatt samme dillemma, hun har født 3barn nå, og hadde det helt frem til sistemann kom til verden, da forsvant den bare helt av seg selv..:)

Kanskje det kan være en godnyhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det siden jeg var 14år, ble oppdaget da jeg hadde smerter på venstresiden av magen. Måtte fjerne dem i 2006 pga smerter, altså 7 år etterpå. Fikk beskjed om at alt var ok med eggstokkene etter inngrepet. Ble gravid på første forsøk i høst og ble fortalt på UL at de er tilbake på samme eggstokk som sist. Kjenner dem denne gangen også, men vet ikke om de blir fjernet denne gangen. I alle fall ikke så lenge jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 cyster på eggestokkene mine. I mitt siste svangerskap ble den ene så stor som 9x18 cm og betød at jeg så VELDIG gravid ut, ganske tidlig. Jeg får de sannsynligvis fordi jeg er allergisk overfor hormoner som jeg har måttet ta ifm prøverør. Jeg får ikke lov å jobbe, da gyn. er redd de skal sprekke, og man ikke ønsker å foreta inngrep under graviditeten. Sist forsvant de av seg selv etter fødslen, men de er altså tilbake nå. Denne gang er de litt mindre, og jeg håper ikke jeg skal bli så sjeneret av de som sist. Jeg vet ikke så mye om det annet enn at jeg går til UL mye oftere enn hva som er vanlig, pt hver 14. dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...