rosa76 Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Tas i mot med stoooooorttakk:-) Jeg blir sprø av å kikke etter det på internett.. Er det dagsturer annet enn phi phi øyene som er verdt å ta? Vi er en aktiv familie (medbaby på mnd) som har lyst til å gjøre litt mer enn å ligge på stranden:-)
ninobaby Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 hei=) vi var på krabi i fjor vinter...nydelig plass,ike for stort,å barnevennlig. men vi reiste alene da(har ikke barn) er mange shabby hotell i området...vi bodde på hotel amandari...nytt i 08 tror jeg....kjempebra service der..å bare 5 min å gå til stranden...de er 2 strender der..vi bobbe nærmest den fineste av dem...tror den heter ao nang, er ike helt sikker, men der var d mye mindre mennesker enn på den andre hovedstranden som loigger ved veien..å hvis du går helt til endes av den ao nang stranden så er d helt hvit sand...å langgrunt, perfekt for baby=) vi var på mange utflukter...vi var på 4 island tur, der besøkte vi 4 nydelige øyer...småøyer som d ikke bodde noen på, føltessom vi var med i robinson =) vi va rpå phiphi tur,jungle safari der vi red på elefant,åsså var vi på railey beach...nydelig strand...så det er masse å se =) ut til øyene så er det forskjellige båtfirma/guide opplegg...vi prøvde 3 forskjellige, men chokpaisandde en solid og stor speed båt som gjorde at vi kom raskt til di stedene vi skulle besøke...å morsommme di guttene som guidet oss=) så di bør dere reise med!! elers hvis dere skal til skredder så gikk vi til kings fashion,, han er ikke så billig..gikk ikke an å prute så altfor mye, men fyyy søren så fine kjoler og dresser vi fikk....jeg kjøpte 2 kjoler og betalte 3000 og samboeren min kjøpte 2 dresser, 3 skjorter for 5000!!! Krabi er nydelig =) masse deilige restauranter...å nydelig massasje... her er en link til hotellet: http://www.amandarikrabi.com/home.html når skal dere reise??
ninobaby Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 neii hehe...jeg sa feil til deg ao nang stranden er den stygge eller ikke stygge da, men den minst fine hehe...å den andre stranden heter nopparat thara beach!!! =)
rosa76 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2010 Hei! Tusen takk for supert hotelltips!!! Jeg har sett meg helt blind på hotellerpå nettet, og amandari ser helt supert ut. Så billig!!! 220 per natt med pool access!! Herlig !!! Vi skal reise i mai. Håper ikke det regner FOR mye.. Avslutter med hotellet i Ao Nang -for shoppingens del. Før det skal vi være på Koh lanta og Koh mook. Med tre barn. :-) Var det greit med shopping i Ao Nang? Bedre enn Krabi sentrum tro? Har hørt at Ao Nang ikke er SÅ pent, men det er enklere å reise dit enn Phuket mtp hjemreisen.Gleder meg max til å SHOPPE jeg da. Må vel ha med en ishockey bag eller to..hehehe.. Så du butikker som solgte stoff?? Til å SY altså, -ikke narko:-/ Takker masse masse for svar igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå