MammanTilEmma❤ Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 satte inn hormospiral for 3 mnd siden.. har de siste 2 mnd hadd småblødinger vær dag.. å det er etter mensvondt;/ så har mensvondt vær dag.. å det er ikke godt, det varer ca 10-15 min.. å derretter har jeg blødd litt.. så lurer på hvorfor det er sånn?? er det noe feil?
Edelweis Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 jeg er ingen lege, men kan fortelle deg min erfaring av hormonspiralen. jeg satte den inn etter fødsel med nr 2. blødde da i 6 uker etterpå. så var mensen så å si borte. men kom noen små blødninger nå å da. jeg fikk MASSE kviser.. ikke bare litt men masse, dette har blitt til arr som jeg sliter med i dag. i tillegg gikk jeg med menssmerter i ryggen om magen i over 6 måneder før jeg fikk tatt den ut. måtte på sykehuset å ta den ut da tråden var for kort. etter jeg endelig fikk den ut, kom det ut svære klumper med størknet blod. (beklager ekle detaljer) dette pågikk i 6-8 uker.. klumper så store som egg, som jeg måtte presse ut. all menstrasjon hadde koagulert oppi livmoren og dette skulle nå ut. det var så å si et helvette.. masse smerter og alt. men, når jeg endelig var feridg med det, så har jeg ikke hatt magesmerter:p så jeg skal ikke ha spiral igjen. det kan jo være greit at mens får komme som den skal.
MammanTilEmma❤ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 hørtes ikke så trivelig ut nei.. satte inn min etter fødsel, så er nesten usikker på om jeg har hatt mens etter det!! blør jo så si vær dag uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå