Gå til innhold

når babyen rister i magen....


indigomamma

Anbefalte innlegg

Er det flere som har opplevd at ungen rister inni magen. kjennes ut som et mini anfall? sjekka med jordmor og fikk beskjed at det var vanlig...men...rart likevel. andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme ja. Nesten som et jordskjelv, der hele kroppen vibrerer, ikke bare magen.. men jeg synes det bare er godt å kjenne liv! Koser meg med hvert eneste spark, dytt og "rist" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja tenkte på det i dag. Nesten som om babyen har eplepsianfall tenkte jeg:) godt det ikke bare er min mage som rister:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri kjent det jeg, men av å til kjennest det ut som noen løper ifra den ene siden til den andre i magen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme her ei natt. Ble vekt og skvatt litt og etterpå rista det som bare det. Har ikke spurt jordmor, men jeg tenkte på epilepsi... Men hvis det er normalt, beroliger det meg litt!

 

Gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det jeg og, men jeg ble ikke bekymret. Vi også kan jo få rykninger i kroppen om vi sover veldig godt. Er det REM søvn det heter? Regnet med at babyen bare var i dyp søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt akkurat d samme som deg, som om at babyen har epilepsianfall! Har syns d har vært litt små ekkelt, så hadde tenkt å spør jordmor om dette på neste kontroll, men da trenger jeg ikke d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! Jeg sa akkurat til samboer`n min her om dagen at det kjennes ut som Junior har et anfall av noe slag. Hadde tenkt til å spørre jordmor jeg også, men nå trenger jo ikke jeg det heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse "spasmene" babyene har i magen er litt rare... Det er jo helt ustyrt fra vår side og ikke noe vi klarer å kontrollere. Så det gir en litt ekkel følelse av at barnet har anfall.....

Jeg syns det er så rart å se magen når det skjer jeg da.... Så begynner faktisk å le når det skjer.... Så heldigvis er det ingenting å uroe seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at når babyen rister sånn(kjennes ut som en mobil i magen!) så betyr det at babyen tisser:)

man kan også få leamus i livmoren... det er helt normalt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...