Gå til innhold

puppelei jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 5 mnd er lei pupp, å nekter å ta pupp på dagtid, hender hun tar, men da suger hun 5 min max på en pupp å da er hun ferdig.. noen forslag il hva jeg skal gi henne i stede?? vet liksom ikke hvor mye mat og drikke hun skal få?? vil ikke gi for mye, men eller ikke for lite:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gitt hun er lei, men at hun er en rask spiser!

Hun begynner å bli nysgjerrig og da blir omgivelsene mer spennende.

Prøv å amme i helt rolige omgivelser uten distraksjoner.

er hun en frisk unge, så skjønner du når hun er sulten.

du kan prøve å begynne med å skave av litt banan f.eks.

eller velling på flaske, eller annen frukt eller....

Skrevet

har tadd det med ro har det vært begge brystene men det er bare det ene.. å det blir for lite.. å hun blir fort sur! flaske tar hun ikke, den spyttes rett ut;)

Skrevet

guttungen min på 4 mnd er også sånn. Han spiser godt på natta, sutter i fred og ro til puppen er tom, og så bytter vi side, og han spiser opp den og. På dagtid er det nesten umulig. 3 min suging, så må jeg lure puppen inn etterpå hvorpå han suger 3-5 tak, også virrer han med hodet igjen. Det kan hjelpe å bytte til den andre puppen, men det varer ikke så legge. MEN det går 3-4 timer til neste gang han vil ha likevel?!!? Så det virker som han får nok. Han er solstrålen selv, og aktiv og utforskende når han er våken, men sover mye, også om dagen. Han tar vel igjen spisinga på natta. Synd, for han begynner jo å nerme seg alder der nattaming liksom skulle trappes ned.. Nå trappes den opp i stedet... (skjønt han sover godt om natta og da, som oftest fra ca 23-11 (med spisepauser)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...