Gå til innhold

Raske fødsler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det hadde jeg med første mann .. Tok bare 3 timer med alt så lurer på hvor fort det går denne gang da selvom det er mange år siden jeg fikk han... men håper det ikke går for fort da hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,jepp :) Jag brukte 2 timmar. Sönnen min var ute en halv timme efter att vi kom på sjukhuset :) Jag hadde med vilje valt ett sjukhus som låg lite längre bort bara för att få lustgass... Hehe,jag rack ju inte det ändå så... Denna gången blir det det närmsta sjukhus och jordmor sa att jag måste resa ner så fort jag kjänner minsta lilla tecken på att födselen är igång :) Och om de skickar mig hem så kommer jag gå omkring på sjukhuset :) Mamman till en vännina bor i närheten av sjukhuset så jag tar helt säkert en tur dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde kjemperask føsel. 7 cm åpning da jeg kom til sykehuset og 25 min etter var han ute. Er litt redd for å ikke rekke sykehuset i tide. Vil ikke ha noe bilfødsel:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fødselen min tok nesten 3 timer, andre fødsel var unnagjort på 1 1/2 time fra jeg våkna om mårran til ungen var ute! så gruer meg til tredje mann nå..blir bare et år imellom 2 og 3 så ser for meg at det kommer til å gå enda raskere! og er 45 min kjøring til sykehuset! Jordmor sa at hun kunne planlegge å sette i gang fødsel på meg, så jeg fikk være på sykehuset fra begynnelsen av. Vet ikke om jeg tør dette, har hørt at det går enda raskere og er mer intenst om en blir igangsatt? Noen med erfaring? synes disse timene er jævlig nok om det ikke skal bli mer intenst! Så godt som null pause fra start til slutt!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vart sett i gang med første mann og da hadde eg rier nesten uten stans til baby var ute 2t og 15 min seinare. Dei to neste fødslane gjekk og raskt. ca 3,5t. Bur heldigvis kun 5 min å kjøre frå sjukehuset, ellers hadde eg vore redd å ikkje rekke fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det jeg har hørt at om en blir satt i gang så går fødslene raskt! Men hvilken type igangsetting er dette? og fins det flere måter å gjøre det på? Stripping, er det greit? eller går det fort da?

Stikkpiller?

Drypp?

vet ikke jeg..har ingen erfaring med dette..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vart sett igang med stikkpiller da det gjekk så fort. Skjedde ca 15-30 min etter andre stikkpille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vännina av mig blev satt igång,hon brukte nästan 16 timmar. Jag har hört att det tar längre tid om man blir satt igång. Men jag tror det är lika individuelt som en "vanlig" födsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt i gang med stikkpiller. Fikk på mandag kl 9, tirsdag kl 9 også startet fødselen natt til onsdag kl 02. Hele fødselen tok 6 timer. Jeg syns det var raskt og greit. Håper det går like greit denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...