Gå til innhold

må magen bli hard ved rier..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker jo at den blir hard ved kynnere, men i dag har jeg hatt ganske vondt i korsryggen (skikkelig menssmerter), og nå begynner det å komme i tak liksom.. men magen blir ikke hard. har hatt slim med blod i dag også..Trodde forøvrig slimproppen hadde gått, men kanksje ikke..

Noen som vet hva det kan være? Bør jeg pakke bagen? Bikker straks over i uke 39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskriver det litt som jeg hadde det i 1. svangerskap. Fikk også takvise, sterke menssmerter ( som forøvrig blir verre etterhvert) Om magen var så veldig hard til å begynne med husker jeg ikke men etterhvert blir den litt hardere i allefall.Jeg hadde også slim med blod når jeg begynte med mine rier!! Det var nesten første tegn på at det var noe på gang.

Hadde tatt en tlf der du skal føde for å høre litt med de.. også med tanke på slim og blod også....

Sikkert litt trygt å høre med de!!

Skrevet

Jeg ville definitivt ha pakket bagen i hvert fall!

Syns det høres ut som murringer du har hatt før i dag, og at det er i ferd med å gå over i rier (ekte eller falske :-S) Men må ikke magen bli hard da? tenker litt høyt her nå, men jeg mener den skal bli det altså. At livmoren trekker seg sammen under riene, og at den dermed blir hard....

Lykke til :o)

Skrevet

Husker ikke om min ble hard, men jeg begynte med tak i korsryggen, og slimproppen gikk også. Så ble det rier utover natta, og da var den hard. Jeg hadde også definitivt gjort klar bagen!!! Lykke til :)

Skrevet

nei magen trenger ikke bli så veldig hard... min var ikke hard i det hele tatt som jeg kan huske, så jeg trodde ikke det var fødsel.. var jo sikker på at magen skulle bli hard under riene...

og det at du har slim med blod i er et ganske bra tegn..:)

du er nok mamma snart du nå da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...