rsst Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Når pakker dere den?? Det er jo litt gøy å pakke den og den får en til å innse at det kanskje ikke er så lenge til en sitter med en liten bylt i armene.... Samtidig kan det jo være litt frustrerende å se på den stå der i flere uker.... Men en vet jo aldri når ungen vil ut?????+
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Sist pakket jeg den 3 uker før termin, altså da jeg gikk ut i permisjon. Ikke for tidlig, ikke for sent;) Og fikk bruk for den 1 uke senere;D
mibella Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Har tre uker igjen på mandag, så jeg begynte å gjøre klart denne uken så skal jeg pakke den så og si ferdig uka som kommer.
Ladybird1982 Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Pakk den i god tid, babyen vår kom nesten 4 uker før og jeg hadde nesten bare med meg en kartong med juice som jeg tilfeldigvis hadde kjøpt dagen før.. Rasket jo selvfølgelig med meg litt av hvert, men det hadde vært greit å ha ting klart
b77h Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg fikk pakket det meste 2 uker før termin...da hadde jeg TENKT på at jeg skulle gjøre det i nok 1,5 mnd, hehe... Ble jo bare stresset av at jeg ikke fikk det gjort, så jeg ville nok pakket det viktigste noe før...
Siss*40 Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Hvis ingenting skjer spontant, skal fødsel settes igang 15.2. - så NÅ er jeg begynt å finne fram til å putte i bag'en... Men hva bør være med....? Noen som har erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå