Gå til innhold

Jeg er så amper og irritert hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg er gravid igjen så gjør hormonene mine slik at jeg bare ikke klarer å holde inne ting som alltid har irritert meg men som jeg har klart å holde inne pga. jeg ikke vil kjefte hele tiden eller såre noe....men nå... ALT bare kommer ut, klarer ikke å holde igjen. irriterer meg på mannen som aldri klarer å huske noe som helst, rydder alltid bare sånn halvveis osv...han får seg et par skyllebøtter om dagen, fortjent riktignok kanskje, men han er nok litt sjokkert.. Irriterer meg på svigermor til de grader, så jeg ikke kan omgås henne uten å bli helt sprø.. ungene får høre det, min søster som aldri stiller opp for tantebarna sine, ja igrunn alle som jeg mener må forbedre seg..

Mener fortsatt at jeg har rett til å være irritert på disse folkene, men er redd jeg får alle imot meg snart pga jeg ikke klarer å holde det inne lengre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarer du å løpe en tur???

Flott måte å få ut litt agresjon på...

Det er bare hormoner så du får si det til dem det gjelder at denne gangen så har du blitt amper pga hormonforandringene, ta det jeg sier i sinne med en klype salt. Jeg jobber med meg selv og innser at dette er et problem.

Skrevet

Jeg får desverre ikke ha noe særlig høy fysisk aktivitet pga høyt blodtrykk...tror ikke det hadde hjulpet heller..

Vi har ikke fortalt noen om graviditeten ennå og skal vente en stund til så kan ikke skylde på hormoner til annet enn mannen...Han skjønner at det er hormoner og bryr seg derfor ikke så altfor mye, men jeg skulle ønske han gjorde det for jeg er jo oppriktig irritert da, eneste er jo at jeg før holdt det inne og nå kommer alt med dobbel styrke..

For eks. ; vi har 2 biler, bor litt avsides. I dag skulle jeg kjøre til byen for å handle siden jeg har fri, men finner da ikke nøkklene til bilen. etter mye leting så ringer jeg mannen min, og joda, han har glemt de i sin jakkelomme...dette er ikke første gangen heller men sikkert tredje gangen som jeg kan huske.. har bedt han fint om å henge opp nøkklene i gangen når han kommer hjem slik at slikt ikke skjer flere ganger, men det går ikke inn... så i dag kliket det, men han bare svarer, men du kanvel gå når jeg er kommet hjem da...Da får jeg ikke vært med å legge jentene og mister halve kvelden... Er det rart jeg klikker eller er det bare meg det er noe galt med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...