Gå til innhold

hvor kjøper dere babyseng og madrass?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til vår jente kjøpte vi sprinkelseng på Barnas Hus, kostet ca 1500-2000 kr.

Madrass kjøpte vi på Skeidar, ca kr 700 (men det var mange som var billigere også).

Kjøpte i tillegg en ganske billig overmadrass på Jysk (veldig smart når hun kastet opp første gang!).

Tror at på f.eks. Ikea får du kjøpt sprinkelseng inkl. madrass. Det blir sikkert billigere.

Vi kjøpte juniorseng inkl. madrass på Ikea for ikke lenge siden, det ble "bare" kr 1700,-

Skrevet

De har en veldig billig på Ikea til 400 kr ellers ligger de på 800 kr og oppover. Noen venner har hatt den hvite til 800 kr (kan monteres i to høyder mens vi er vant til tre, men er nok ingen stor greie), og den ser i grunnen helt ok ut altså. Ellers koster de fra 1500 og oppover på Babyshop, Barnas Hus og Rudo eller lignende butikker.

Personlig så synes jeg det er viktigere med madrassen enn sengen. De skal jo ligge på og snuse på den madrassen så synes det er viktig at den er bra. Kjøpte madrass til ca 1200 kr sist (tror det var på Babyshop), og regner med å finne noe tilsvarende nå.

Skrevet

Vi har kjøpt madrass til sprinkelseng denn uken hos møbelringen på tilbud til 640 kr (svane baby). Og så tror jeg det blir sprinkelseng fra ikea - de har en til ca 350 og et par andre til ca 800 - 1000 :)

Skrevet

pass på å sjekk målene på senga før dere kjøper, ikea har egene str..vet de skulle forandre på d, men om det er gjort..?:) sier ifra, bare for sikkerhetskyld :-)

Skrevet

Vi kjøpte segn og madras på babyshopp i dag faktisk. Ble 1700 for alt sammen.

Skrevet

Jeg kjøpte seng + madrass på salg på barnashus for 999kr:)

Skrevet

Svanemadrassen var i to str og den ene passet til Ikea sengene:) Tror de har endret til litt mer "vanlige" mål nå!

Skrevet

Kjøpte seng og madrass på salg hos barnashus til 999,-

Skrevet

Barnas hus har tilbud på seng og madrass til 999kr.. :) Så jeg kjøpte den.. Den så helt ok ut, og madrassen var grei, så syns det var billig.. :)

Skal kjøpe overmadrass eller noe da.. Pga spy, tiss osv..

Skrevet

kjøpte seng på ikea å madrass på jysk.. betalte ca 1300kr.. skal oxo kjøpe overmadrass...

er ingen vits å kjøpe dyreste å mest fancye madrassene.. det enkle er ofte det beste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...