Gå til innhold

Mannen irriterer meg på natta, han puster for høyt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at jeg blir større og større og mer irritert over den gode søvnen han får. Han tar for stor plass i senga, eller mer riktig ligger for nær meg så jeg ikke får svingt meg rundt som jeg ønsker fra den ene til den andre siden. Og hvis han flere dager har lagt seg laangt ut på den ene siden fordi han da tar et hint, blir jeg irritert fordi han ikke vil kose, ligge å ta på magen osv.... Men gjør han det da, dytter jeg han fort bort igjen.

Og han puster for høyt. Jeg har til og med vekt han flere ganger for å si at han må puste andre veien.

På dagen ler jeg av alt, men du og du hvor irritert man kan være på natta når halsbrann, tissing, noen ganger spy og vanskelig å finne stilling er en del av natten:) Haha

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... akkurat samme her:-):-) har også bedt han puste den andre veien, nå har jeg ligget på et annet rom noen netter og sover mye bedre:-) kan ta det igjen senere.

Skrevet

"Jeg har flere ganger vekket han for å be han puste andre veien...." Ha ha, nå ler jeg høyt!!!! Det var dagens beste!

Han må holde ut med masse rart her også, men lyder om natta er det jeg som står for. Klarer ikke snu meg uten stønnelyder, puster skikkelig bråkete, og noen ganger snorker pga tett nese i ni måneder. Og de siste nettene har nesa lagd en irriterende pipelyd, så både jeg og mannen min våkner av det :-P

Skrevet

hihi har det akkurat på samme måte!! Den pusten er bare sååå irriterende ;-p Håper jeg er mindre irritert etter fødselen ;)

Skrevet

Haha, min ligger å snorker, og samme hvor enn i senga jeg legger meg kryper han etter. Kjempeteit :P

Skrevet

hihi, jaaaaaaaaa!!!! noe så irriterende som å ligge å høre på sovepusten hans når jeg har halsbrann og vondt i bekkenet og lillemann i magen er våken og jeg må tisse og og og og.... er aldri så hormonell som da tror jeg!! det verste er om han snur seg og puster i ansiktet mitt, da får han en dult og beskjed om å snu på seg stakkar;) og om han legger seg inntil meg får han også kjeft! Stakkars mann, bra svangerskapet er over snart:D tror nok han savner å få tilbake en mer tålmodig og blidere versjon av meg innimellom;O)

Skrevet

Min mann er forvist til gjesterommet.... Det trives vi veldig godt med begge to, så vi får sove best mulig begge to (så lenge dét varer).

Skrevet

jeg våkner alltid med et kne oppi rompa på nettene.. Eneste nærkontakten jeg får i senga:p

Skrevet

Jeg kjenner meg heldigvis ikke igjen! :)

Skrevet

Åjada..

Snorking og pusting og pesing...M A R E R I T T ! ;)

-når jeg endelig sover er jeg sikkert 10 ganger verre enn han, med stor mage og tett nese, men DET snakkes ikke om gitt , hehe :D

Nei, jeg må si jeg gleder meg til å få sove om natta istedet for å irriteeeere meg...eller var det sånn at man IKKE fikk sove med smått i hus? *knis*

Tenker mannen også har en grunn til å være sliten om dagene..får jo ikke fred om natta til å snorke engang..;)

Kjenner meg OGSÅ igjen i at hvis han ligger inntil meg så er det FEIL, men om han snur seg andre veien og ikke koser eller er nok engasjert i lille- som da er våken sammen med mor halve natta så er DET feil!!

Men vi har da lov, iallefall disse siste månedene eller hur damer??

Dessuten sier jeg det ikke til mannen uansett..bare stille irriterer meg...om natta ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...