Gå til innhold

En mor som duller utrolig mye med sin voksne sønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks er en skikkelig mammadalt. Jeg husker at moren sendte han melding hver gang han dro noe sted, "mamma savner gullbassen. kjøp med sjokolade til mamma!" "glad i deg nurkegutt" osv

Han var 23-24 år da vi var sammen.. Han måtte gi moren sin nattaklem hver kveld, og hun furtet hvis hun ikke fikk sitte sammen med oss å se på film i kjellerstua. (Han bodde hjemme halvparten av tida vi var sammen.....)

I familieselskaper satt hun og overdøvet alle andre om bragdene til sin sønn, og "morsomme" historier fra han var liten.. Gapskrattet av sine egne historier.. Ikke så mange andre som lo...

Flere andre reagerte på denne moren husker jeg, og jeg syns det var veldig kleint. Jeg likte at han var en familiekjær fyr, og det var fint at han hadde nære bånd til mor og resten av familien.

Men syns "pluttedutt" osv var litt ubehagelig siden han var så stor.

Hva syns dere? Kjenner dere noen som er på denne måten?

Spør bare av nysgjerrighet, det er en del år siden vi skilte lag så spiller ingen rolle nå. (Men vet at hans nye kjæreste ofte "må" ta med seg moren hans ut på byen for å drikke og danse.. Det ville hun med meg også, men jeg fant alltid unnskyldninger for å slippe).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun virker litt sær, men innrømmer at jeg er litt dullete selv med min 18-åring;) men langt i fra på den måten.

Skrevet

Huff, som mamma til tre gutter håper jeg virkelig ikke jeg blir slik når de blir store, selv om jeg elsker dem vanvittig mye :)

Skrevet

Haha, på hvilken måte da?

Jeg kommer nok også til å nusse og kose på jenta mi til den dagen jeg dør :) Og kalle henne lille venn og jenta mi. Men man må jo ha respekt for det voksne barnet sitt også da :) Syns denne eks-svigermor dro det litt for langt liksom :)

HI

Skrevet

Er vel på tide å klippe navlestrengen når de nærmer seg 20 eller?

Nei da, synes det er utrolig dumt å holde på sånn, det må jo være bare pinlig for alle parter (ja bortsett fra denne mammaen da)

Hadde aldri kunnet være sammen med en som hadde en sånn mamma kjenner jeg. Nettopp fordi man ser på kjæresten sin som en seksuell person, noe man vil slite litt med når han har kallenavn som gullbassen og pluttedutt;-D

Skrevet

Kan skrive litt melding om at jeg er glad i han etc. men jeg går aldri og musser på han når han har besøk av kjæresten eller venner, men gir gjerne en klem når det er bare han og fam. hjemme.

Ano over.

Skrevet

Min svigermor kaller fortsatt min mann (som er 37 år gammel) babyen sin, og kysser og klemmer masse på ham når vi skal dra. Vi bor en drøy mil unna dem, så vi sees i alle fall en gang i uken. Hun forteller også hele tiden historier fra da han var liten. Nå har jeg hørt alle historiene 1000 ganger, etter å ha vært sammen med ham i ti år, så er litt lei, ja. Han har en bror som er ett år eldre, men hun er ikke like klissete mot ham. Jeg blir nesten pinlig berørt av og til, og håper jeg ikke blir like ille når mine barn blir store.

Skrevet

Huff, så pinlig. Blir ikke han ille berørt da, eller er han så vant med det at han tror det skal være sånn?

Jeg vet om et søskenpar som er i omtrent samme genren. Hadde jeg ikke visst de var søsken, så hadde jeg garantert trodd de var kjærester. Slowdansing med sexy moves, mm... IIiiiiik.

Skrevet

Hehehehehe... Urk !!!!!

Ja han eksen min var litt sånn med søsteren sin husker jeg..

Dansa dirty på byen, og sov i samme seng av og til... Huff.. De var litt snodige i den familien der :/

Jeg kommer ikke fra en koseklemmefamilie, så jeg reagerte sikkert litt ekstra pga det også.

Skrevet

Tor ikke han reagerer så mye. Han er ikke så veldig mammagutt, egentlig. Stiller opp når de trenger hjelp, og er selvfølgelig glad i mamma'n sin, men han kan av og til være brysk mot henne også, når han synes det blir for mye.

Et sånt søskenpar kjente jeg også en gang. Gikk og leide hverandre til og fra skolen (ungdomsskolen). Trodde lenge de var kjærester jeg.

Skrevet

Er ikke så gale mellom sambo og moren, men han er en mammadalt og hun ringe han vertfall 1 gang til dagen. hun har en annen sønn også, men er ikke sånn med han. men hadde det ver så gale hadde jeg rett og slett sagt noe til sambo. for som en annen sier her, man ser på den man er sammen med seksuelt, og da med at moren skulle sagt og skrevet slikt.

han har en gang sitti ved siden av moren i sofaen og hun hadde armen rundt han(altså over skuldrenne) det syns ikke jeg passer, det er moren hans... samme som og gi klem og suss på kinnet..

men verste jeg ser er jenter som kysser far på munnen og sønn kysser mor på munnen.....

Skrevet

Mor til eksen min pleide også å be om skuldermassasje fra sønnen, og datteren.. Dette syns jeg var utrolig ubehagelig å sitte å se på.

Det verste var at han dusjet sammen med sin kusine på 17...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...