Gå til innhold

Gravid med nr 2, uke 17 men kjenner fortsatt ingen spark.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor sa det var helt normalt,men syns alle 2.gangs her inne har kjent spark når de har kommet så langt?? fler i samme situasjon som meg? var på UL på onsdag og alt bra :) men babyen lå veldig rolig da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også skikkelig bekymret da jeg nærmet meg uke 18 og bare såvidt hadde kjent noe som _kanskje_ var spark et par ganger (er 3. gangs). Når man leser her inne virker det som alle kjenner liv hver dag fra uke 11. Nå er jeg i uke 21 , og har de siste par ukene kjent masse liv daglig. Blir nok en vilter liten krabat. Var helt snurrebass på ul.

Skrevet

Jeg er også gravid med nr 2 i uke 17. Har ikke kjent noe spark men har registrert at livmora flytter seg litt rundt slik at magen kan bli litt skjev så regner med det går sin gang der inne ; ) Du var jo på UL og så at alt var bra så bare kos deg. Sparkene kommer tidlig nok ; )

Skrevet

Slik er tutta i min mage også. Kommer sjeldent med spark. Men alt er bra(har vært på UL). Sikkert litt forskjell på hvordan ungene er og hvordan de ligger. Og så føler jeg at nå er det ikke så ofte jeg har tid til å kjenne etter spark..

Jeg har kjent spark endel før jeg var 17 uker, men det skjedde uhyre sjeldent.

Sparkene kommer nok etterhvert!

Skrevet

Jeg kjente absolutt ingen ting før uke 20. Er nå i uke 25 og kjenner masse liv flere ganger daglig:)

Skrevet

Kjente ingenting før uke 19, og til og med da var det så vidt det var at jeg kjente ;) Ikke stress!

Skrevet

helt normalt:)

mine lege sa at faktisk ikke alle kjender noe i uke 18 helder , så du kan bare slappe av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...