mormor.com Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Noen som har god oppskrift på iskake med nøttebunn?
Stoltmamma09 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 På TVNorges program "4 stjerners middag halv åtte" lagde Ingeborg Heldal i går en iskake på nøttebunn som visstnok falt i smak hos gjestene. Her er link til oppskriften http://www.tvnorge.no/programportaler/4-stjerners_middag/4-stjerners_middag_halv_atte_sesong_2/menyer_og_oppskrifter/5039161
Stoltmamma09 Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Hmm, mulig ikke linken fungerer.. Du finner ihvertfall oppskriften på tvnorge.no
2 små orkaner Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg pleier å lage daim islagkake. Nam nam. Oppskriften finner du her: http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=9077 Ps jeg synes mandler i bunnen er bedre en hasselnøtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå