Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 når kan de begynne med det?? er ikke helt sikker på om vi ksal få i eller ikke enda da men,..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Nei, det synes jeg ikke dere skal ha. Det er ikke bra for barna og skjelettet.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Alt med måte mener nå jeg. Ser ingen problemer med å bruke gå stol eller sånn hoppe disse som henger i taket, bare en ikke lar barnet sitte oppi der i lengre perioder. Bare en liten stund om gangen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2002/06/21/babystoler-frarades/index.xml Les!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Personlig ser jeg ikke vitsen med å putte barnet sitt i en slik stol. Hvorfor kan den ikke bare sitte på gulvet? Krype rundt selv? Bruke gå-bil? Eller hvorfor kan ikke barnet sitte i lekegrinda mens foreldrene MÅ gjøre noe som ikke ungen må nærme seg?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Ja, det var det jeg egentlig tenkte... hadde tenkt å få i egentlig, men viste ikke at det var frarådet.. fysioterapauten til den lille frarådet det også.. mente det var bedre å bevege seg fritt uten en sånn.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå