Gå til innhold

brystkrem


Rosa J10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om noen spesiell krem for dette, jeg bruker spenol tihi..tenker at om det har vært godt nok for kyrne sine jur er det vel godt nok for mine også;) Er litt feit og god krem som hindrer uttørring, og har ikke parfyme eller sånne irriterende tilsettingsstoffer i seg.

 

Ei venninne som hadde trøbbel med amming brukte en egen krem som hun kjøpte på apoteket, som het Lana brystvortekrem..denne hjalp henne, men tviler på at man kan herde seg noe særlig på forhånd..må nok bare satse på å trene på god ammeteknikk når mini er i hus sånn som jeg har forstått det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

tror ikke du kan herde brystvortene ved hjelp av krem.. men purelan (tror jeg den heter) er god hvis du blir sår..

 

fikk beskjed om at hvis jeg gnei brystvortene med et håndkle etter dusj/bad (ikke behagelig)så skulle dette hjelpe til med herdingen :) vet ikke om det funker for alle, men det hjalp iallefall meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også brukte purelan..

 

men jeg brukte også mye en krem fra apoteket som heter noe så orginalt som brystvortekrem... veldig ok å ha på brystvortene før ammeinnlegget så ammeinnlegget ikke setter seg fast i puppen for det er vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt at Lykkelig som liten sin ammesalve er god :)

 

Sjekk her:http://www.lykkeligsomliten.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waleda svangerskapsolje for mage og bryster, hjelper kjempebra mot det meste. Jeg fikk ikke strekkmerker under foerste svangerskap til tross for een diger mage!! Smoere flittig naa ogsaa.

 

Har forresten hoert at det aa herde med en handduk ikke hjelper stort... Ikke pin dere for mye....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudlegen min sa at strekkmerker og kremer ikke har noen sammenheng.

 

det hjelper for å holde huden myk men om det blir strekkmerker kommer helt ann på hudtypen osv..

 

jeg smørte med dyre oljer og kremer hele forrige svangerskap og jeg ser ut som et eneste stort strekkmerke..hehe

 

smørte også i underetg med olje fra apoteket som skulle gjøre skjedeåpningen smidig men revnet som bare det fordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...