Gå til innhold

Problemer med Angel Sounds/lav hjertefrekvens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et Angel Sounds-apparat her om dagen, og første dagen var alt bare fryd og gammen. Hørte hjertelyden klart og tydelig, med ca 120 hjertelsag i minuttet, helt perfekt. Men de siste dagene jeg har prøvd den, får jeg bare en hjertefrekvens på 80, og det er jo ikke bra i det hele tatt! Så nå er jeg nervøs! Noen som har noe råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke uvanlig at det er vanskelig å finne hjertelyden til babyen. Det du finner er jo din egen. Har hatt det problemet selv at jeg ikke finner hjertelyden på veldig mange dager, men plutselig finner jeg den igjen. :) Lille knert gjemmer seg. Håper alt står bra til med deg. Hvor langt på vei er du?

Hvis du ikke greier å roe deg ned er det neste steget å ringe og be om tidlig ultralyd.

Skrevet

det lurer jeg på å,hvor langt er du på vei?

du skal nok se at du snart hører hjertelyden igjen...

jeg er 13+1 og det er ikke alltid jeg finner den..

Skrevet

men om du er ett stykke på vei,så ville jeg prøvd litt til evt ringt legen! man skal ikke gå rundt å bekymre seg hvertfall...

lykke til!

Skrevet

Tror dere det er min egen hjertelyd jeg finner, altså? Jeg hører den bare ettt spesielt sted på magen, og når jeg lytter på itt eget hjerte, høres lyden annerledes ut. Men det er mulig at det jeg treffer er en stor blodåre, så det faktisk ER min hjertelyd jeg hører.

Jeg er 15+4, og hørte hjertelyden hod jordmor i uke 13, samt her hjemme på tirsdag... Men har prøvd to ganger siden, og ikke hørt annet enn det som kanskje er min egen. SKUMMELT...

Skrevet

den lille har nok lagt seg godt gjemt der inne så ikke finner den..

det skjedde når jeg var hos jm forrige uke,hørte den lille noen sek også ble den borte.. hørte bare min egen hjertelyd..

skjer av og til med angelsounds jeg har hjemme her og....

ligger ikke rolig den lille her <3

Skrevet

Skal prøve å slå meg til ro med at den har gjemt seg, takk for svar, jenter. Men det er litt skummelt, merker jo ingenting fra den lille tassen ennå, annet enn at hjertelyden har vært hørbar tidligere. Får prøve igjen!

Skrevet

Noe som jeg har lagt merke til med tassen min, er at det er mye vanskligere å finne hjertelyden nå enn det var for et par uker siden. Knerten har ikke ro i rompa, så hvis jeg finner noe så er det dunk dunk dunk dunk og så er det borte. Hehe, er 14 pluss 6 i dag. Vet det er veldig lett å bli veldig redd. Ikke gøy.

Skrevet

hehe.. fler som ikke har ro i rompa ja.. hehe..

det har ikke den her inne eller.. merker det med angelsounds`n kan høre 2sek også er den borte.. på en helt annen plass el så han den snudd seg.. hehe....

Skrevet

Jeg har også Angel Sounds, og legen min sa at hvis hjertelyden jeg hørte var på rundt 100 så var det min egen puls jeg hørt, og at det var lett å forveksle det. Jeg har angel sounds uten det displayet, så er litt vanskelig å vite helt sikkert om det er min egen puls eller babyen sin. Men jeg hører hvertfall at den boltrer seg nedi der, og at den sparker og slår i doppleren, så jeg skvetter :)

Skrevet

jeg tror nok det er din egen puls du hører..

nå har jo ikke jeg fått mitt apparat ennå,men har mange venninner som har opplevd det samme. hva smører du magen med når du bruker den? leste en plass at du måtte kjøpe en krem på apoteket,men går det ikke an å bruke aloe vera eller noe?

håper alt står bra til med deg og den lille :) :)

Skrevet

jeg hører godt forskjell på min og den lille sin puls.....

ikke til og ta feil av det

Skrevet

Hysterisk som jeg er, ringte jeg jordmor og spurte om å få komme ned (jeg bor 5 min unna). Det fikk jeg, og hun lyttet, og fant hjertelyden med én gang (puhhh!). Jordmor ba meg huske på at hennes apparat koster 7-8000 kroner, mens min lille rosa sak kostet 149... Jeg ble veldig lykkelig, men også ganske flau over meg selv...Blir helt tussete i hodet av dette babystyret:) Men nå kan jeg få en god helg, og tror jeg skal legge Angel Sounds på hylla for en stund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...