solbarn Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Kom meg opp og gikk på kjøkkenet. Der var det en kjempe "positiv" ting som ventet meg. En termos med kakao hadde eksplodert. Det var kakao gørr over HELE kjøkkenet. Skap, gulv, tak, vegger ja alt egentlig. Brukte masse av natta på å vaske. Jippi. Lukter spy i hele huset. Jeg som ikke har vært så mye kvalm enda var hvertfall mye kvalm i natt. Note to myself. Sjekk at ting du tror du har gjort virkelig er gjort. Så glemsk for tiden at det gjør vondt.
Reflexia Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 huff,stakkars!! men er på en måte greit du ikke var inne på kjøkkenet da det skjedde....kjedelig..men så har du vel ett rent kjøkken nå! aldri så gæli at det ikke er godt for noe..
solbarn Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 Ja. Det er jo bare min egen dummhet. Men jeg er så surrete for tiden at det er mye jeg tror jeg har gjort som jeg ikke har gjort. Hehe, rent har det blitt og tar vel en god del av resten av huset i samme slengen Fikk plutselig litt ånden over meg her, det er jo ikke hver dag.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Godt at det ikke bare er jeg som er surrete for tida. I går satte jeg fra meg alle matvarene jeg hadde handlet på trappa foran blokka vi bor, og skulle bare parkere bilen. Men vel inne i bilen kom jeg på et annet ærend jeg måtte gjøre, og glemte at jeg hadde matvarer som måtte i hus! Så der stod matvarene (heldigvis) til jeg kom hjem en time senere!!!! Snakk om surrehue....
solbarn Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2010 Hehe, artig det der. Kanskje hvis man tenker på det sånn i ettertid. Men ikke morro akkurat der og da. Her sitter fremdeles en del av lukta igjen i huset. Lurer på hva jeg skal få gjort med det. Noen råd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå