Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Mye rart man skal spørre om. Men er det best at bæsjen er hard, men likevel ikke så hard at den ikke vil ut. Eller vil man ha mer rennebæsj uten at det er diare?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hvis jeg forsto Gillian rett på dette programmet hun hadde på tvnorge (sånn helsefreak-dame fra england), så skal bæsjen helst være fast og kompakt, uten å være hardt.. Og den skal være mørk brun, men ikke svart heller Hehe.... Så når alt kommer ut i "én bæsj" eller to, så er det bra, har jeg skjønt. Hvis noe ramler ned i do før bæsjen er ute, da er den for løs.. Lurte på det samme jeg også...lenge...hehehe...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Nå tenkte jeg mest på de små jeg da.. spedbarn..hehe. Men ja hun Gillian vet hva hu snakker om. Så vil jo tro det samme gjelder de små. HI
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 En skikkelig sunn bæsj skal flyte - Ikke synke som et lodd! Flytende bæsj = du får i deg nok fiber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå