Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Noen som har erfaring med det? http://www.nks.no/Studietilbud/Helse-og-velvare/Helsefagarbeider/Post.aspx Lyst å ta denne jeg. Innebærer det at jeg må søke jobb på feks sykehus mens jeg studerer?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Sorry,mente nKs nettstudier...gikk litt fort i svingene her he he
Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har brukt NKI tidligere, og nå bruker jeg NKS. Synes de fremstår som mer seriøse, i og med at de gir bedre informasjon, de har bedre fag osv osv I tillegg får du eksamener fra Markedshøyskolen, UiO, og hva nå resten av de "store" heter :-) De har derimot ikke avbetaling på mer enn 4 avdrag, så om det er for dyrt å betale alt på en gang, eller til og med i 4 avbetalinger bør du søke om lån eller stipend i lånekassen. Da betaler du bare 2000 kroner for å få betalingsutsettelse, og så kan du vente med betalingen til du har fått penger fra lånekassen. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Glemte forresten å svare på det med jobb! De har bare beskrevet hvor du kan jobbe etter du har fullført, det er ikke en forutsetning at du skal jobbe på slike steder allerede :-))
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Tuuuusen takk for fint svar!! Jeg skal bestille denne jeg da,og gleder meg! ENdelig får jeg gjort noe med utdannelsen min!! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå