Pudding06&Spirepire Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Har flyttet og må mld adresseforandring, hvem må jeg huske på? Hjelp mottas m takk
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 folkeregisteret og posten. mener resten går av seg selv. På posten får du adresse endringskort som du kan sende portofritt til dine forbindelser. Mulig du får disse i posten etter at du har meldt om asdresse endring på posten, dette husker jeg ikke, men du får nok den infoen du trenger når du går dit. Du kan sikkert gjøre det på nett også nå.
Pudding06&Spirepire Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 Takker Da fyker jeg inn på posten på nett en tur og ser hva jeg finner av info der ! Slik som banken, plukker de opp fra folkeregistret automatisk mon tro?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Er ikke sikker, men det kan sikkert være lurt å bare melde til de og, kanskje du kan gjøre det på nett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå