♫røverdøtreog♪røver Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Selv om vi stresser, jobber, maser på jentene, glemmer å kjøpe melk og bleier, kjefter, henter og leverer... Dag ut og dag inn - så kommer det gjerne en varm hånd på magen om kvelden, en klem, et kyss, et blikk: Enda et under på vei. Vi er jo så heldige! Bare en plutselig gledestanke fra:
mamma00 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Så koselig å lese :-) Ja, vi er heldige som har mann og barn vi er glade i. Må holde fast i det oppi hverdagens kav og bekymringer!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 årh er SÅ enig, min mann er bare fantastisk i forhold til meg og mine/våre blir det jo=) ja sånne små ting varmer som aller mest i hverdagens stress og mas, ingenting blir satt mer pris på enn det=) vi har 13 år i mars i år og er fremdeles like "forelska"
Corneliuss Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Skriver under på det! Fantastisk å ha verdens beste mann (for meg)! =O) Takk for påminnelsen! =O)
nicki82 Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Har vært sammen med min i 10 år. Jeg får også litt sommerfugler i magen til tider, og han sier at han føler det likedan. Han gleder seg til å komme hjem fra jobb, og vi småflørter litt på sms til tider. Utrolig koselig å ha et så sterkt bånd i så lang tid Utrolig koselig å lese at andre opplever det og. Hører jo stadig vekk om folk som går lei av hverandre, så man holder mer krampaktig på det man har. Men nå er tullingen min på jobbreise, og jeg finner på alle slags unnskyldninger for å være sint på han. Vil derfor ikke skrive under på at jg er heldig, siden jg furter ennå, men hvisker veeeldig lavt at jg er utrolig heldig jg og
mammaløve Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Hihi, så koselig lesing! Jeg er veldig glad for at jeg har kjæresten min! Han er så utrolig tålmodig, selv om jeg kan fly i taket av bagateller for tiden. Han tar seg tid til å diskutere ting med meg, og gjør alle mulige små ting som viser at han husker på meg og hører på hva jeg sier jeg bryr meg om og er viktig for meg. Også er han så herlig teit noen ganger, på en veldig mannete måte, sånn at han får meg til å føle at jeg er ganske viktig Og ikke minst så kan jeg stole sånn på han, og det med trygghet kjenner jeg er helt fantastisk herlig. Ja det er godt, må huske på å si det til han litt oftere tror jeg...Så er han skikkelig fin også i tillegg. Snakker om heldige damer
Væren74 Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Dette var en koselig tråd : ) Jeg synes det er så mange som klager over mannen sin. Vi har vært gift i 5 år nå og selv om lidenskapen ikke alltid er på topp så er hverdagen vår harmonisk, uten de store krangler og med masse respekt for hverandre. Og til og med romantisk innimellom ; ) Hi hi. Finnes det noe flottere enn en mann som elsker å bruke tid på å leke med barna sine spør jeg bare? : )
M*A*S*H* Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er også verdens heldigste kone:-) har en supermann som er verdens beste pappa for sønnen vår, og nå som vi venter nr to, steller og pusler han sånn med meg jeg blir helt rørt. Fikk til og med ser ert pizza her i går kveld, fordi jeg plutselig fikk lyst på det, han måtte ut og kjøpe den først også;-) snille flinke greie mannfolk våre, det er nok litt greit å minne dem på hvor herlige de er, for vi kvinnfolka får jo meste av oppmerksomheten under svangerskapet, og vi er vel ikke bestandig så lette å ha med å gjøre når vi er fulle av hormoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå