Gå til innhold

Noen som er flinke å strikke her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en skikkelig idiotsikker forklaring på hæl og tåfelling.

Har googlet og prøvd forskjellig, men jeg er ingen habil strikker så jeg trenger en inn med teskje forklaring =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæl: La oss seie at du har 40 masker. Du skal strikke hæl over halvparten, altså 20 masker i ditt tilfelle.

* sett dei 20 hælmaskene over på ein pinne

* strikk dei 20

* snu og strikk vrangt tilbake (altså glattstrikk), stopp etter 19. masker.

* sett maske nr 20 over på nabopinnen

* snu og strikk tilbake, stopp etter 18 masker, sett maske nr 19 over på nabopinnen

* snu og strikk tilbake, stopp etter 17 masker

* gjenta snuingane m/ei maske mindre kvar pinne, til du har 10 masker igjen på pinnen (eller halvparten av hælmaskene)

* strikk dei 10 maskene, og strikk med den næraste maska du "satte på vent" i stad.

* snu og strikk dei 11 maskene, strikk med neste ventemaske

* gjenta snuingane m/ei maske meir for kvar pinne, til du igjen har 20 masker

Det blir ofte litt hullete mellom "ventemaskene". Om du ser at det blir stort mellomrom plukkar du opp ein tråd mellom vanleg maske og ventemaske, setter den innpå pinnen ved sida av ventemaska og strikkar dei saman.

Om du framleis har 40 masker:

* fell 2 masker i kvar side på sokken (strikk 2 rett saman, ta neste maske laust av, strikk neste og dra den lause maska over)

* strikk 2 omgangar utan felling

(* fell 2 masker i kvar side

* strikk 1 omgang utan felling) - to gongar

* fell to masker i kvar side kvar omgang til du har 8 masker igjen. Ryk tråden og trekk den gjennom maskene.

Skrevet

Tuuusen takk=)

Et lite spm til..har strikket "skaftet" i ribbestrikk (2 rett og 2vrang). Selve foten; er det penest/best med samme eller glattstrikk?

Skrevet

Smak og behag.

Eg pleier å strikke sjølve foten i glattstrikk til babyar, men til større barn fortsetter eg gjerne med ribbestrikk på oversida av foten (altså dei 20m du ikkje strikker hæl over). Blir meir elastisk, tenker det kanskje er bedre nedi sko. Anar ikkje om det stemmer :o)

Når eg strikkar sokkar med mønster eller "hull", strikkar eg alltid glatt fot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...