Gå til innhold

Finner ikke navnet til bebisen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøstrene heter Thea og Ida.. Venter baby om 4 uker, vet ikke kjønn, men finner hverken jente eller guttenavn!! Hjelp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får selv en jente, men dersom jeg hadde fått gutt skulle han fått navnet Ludvig. Synes det er så fint :)

Jentenavn finnes det jo tusenvis fine av, men siden jeg får jente selv er jeg selvsagt ikke så bestemt :) Men Sara er nydelig da... og passet egentlig veldig godt til de to andre navnene du har :) Det er jo egentlig ikke noe å stresse med, babyen trenger jo ikke navn før etter den har kommet ut :) hehe... jeg stresser selv da.

Skrevet

Greier dere ikke å komme på navn, eller ikke bestemme dere for ett? Her leser jeg gjennom navnebok fra perm til perm, og skriver opp de navnene jeg syns er aktuelle, og så leser pappaen gjennom og stryker ut de navnene han syns er uaktuelle :o) Etter det "jobber vi oss ned", og det fungerer supert. Nesten.... Vi skal ha jentenavn og har tre aktuelle og veldig forskjellige navn igjen. Så nå tror jeg nesten vi bare må vente å se til hun kommer....

Skrevet

Ingrid eller Signe er fine norske jentenavn. Leander og Even er fine guttenavn. Bare noen forslag. Selv må jeg velge internasjonale og er veldig usikker selv. Mye lettere å finne på navn når man ikke er gravid og MÅ finne navn. Men her har det alltid dukket opp noen navn jeg ikke har klart å slått fra meg hver gang.

Skrevet

Jeg synes Linus er så fint jeg :)

Åsså jentenavn...kanskje Emilie? Vet det er vanlig men syns bare det passet navnet til søstrene :)

Enn hvis det kunne vært like enkelt å finne navn selv da`??

Hehehe, sliter litt jeg også... :o/

Skrevet

Selma

ingrid,

Sofie,

Samuel,

Martin...

mange fine navn....

Skrevet

Linda

Frida

Edelin

Malin

Anine

Mads

Henrik

Magnus

Morten

Fredrik

Leif

Skrevet

Vent å se til babyen kommer da - så trenger dere ikke stresse m å finne både gutte- og jentenavn.

Og kanskje kommer navnet helt av seg selv når dere ser den lille :-) det har jo ikke sånn hast heller da med navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...