Gå til innhold

babycall???


febissbebiss

Anbefalte innlegg

Noen som har noe tips ang babycall? noen sier man trenger de, andre har kjøpt og ikke brukt de? hvilke er bra og hvilke er dårlige?

 

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt phillips avent babycall denne gangen. Den har grei rekkevidde og følsomhet, og er mer enn bra nok. Synes ikke det er nødvendig med kamera og pustesensorer og alskens sånt. Den erstatter jo ikke det at jeg sjekker regelmessig om babyen uansett!!! Jeg hadde det også når førstesnuppa mi kom, syns det var helt supert! Innførte ganske tidlig rutinen med å legge babyen i senga på soverommet på kvelden, lønner seg så de lærer forskjell på dag og natt. Hvis jeg ikke hadde hatt babycall da tror jeg nok jeg hadde lagt meg samtidig;O) Også kjempefin å ha når det blir vår og babyen kan sove ute i vogn, om du f.eks skal støvsuge og få gjort noe mens den sover. Men som sagt: det erstatter jo ikke at man sjekker ofte om babyen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også philips avent og veldig fornøyd med den.Anbefales.

Veldig kjekt og som gunnr78 sier,perfekt når barna sover ute i vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å kjøpe babycall med "nattkamera" Vision Nova. Søstera mi har den, og den er helt genial. Koster kr 1 999 og kan fås kjøpt hos Babyshop. Enig at man sikkert vil sjekke babyen ofte uansett, men synes det er helt genialt og se babyen beveger på seg også. Det er jo ikke alt som blir fanget opp med mikrofonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...