Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Hahahahaha, skremte nesten vannet av meg. Høytaleren sto ganske høyt også, gruff
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Denne synes jeg var virkelig grusom da jeg ble lurt til å "spille" dette spillet for en god stund siden
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Jeg tipper det er en sånn "screamer"?! Jeg har gått på sånt før, og vil ikke åpne linken. Jeg sliter med angst, og var ekstra plaget i flere uker etter sist gang. Hvis det er en slik screamer som er ment å skulle skremme så synes jeg du skulle tenke deg om! Si heller hva det er så kan de som har mage til det gå inn og se!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Ok! Det var litt dårlig gjort av meg:) Sarte sjeler med angst bør IKKE kikke!!! HI
Tigerpote Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Fy den var stygg hehe.. Ble skremt ja! Det står at det er en screamer anonym. Hvis du åpner linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå