Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Del Skrevet 28. januar 2010 Heisann... Noen som føler seg bleike i vinterkulda?? Jeg føler meg såå bleik og lite frech... Så lurte litt på om det er noen av dere som tar sol i solarium?? Har les en plass at det skal gå greit med noen soltimer, men er likevel litt skeptisk... Føler jeg snart går i ett med snøen utenfor her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mai<3mamma<3 Skrevet 29. januar 2010 #2 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg tok 10 min sol i går faktisk. Har forstått det slik at så lenge en passer på å ikke bli overoppheitet, har det ingenting å si for babyen. For sikkerhetsskyld lå jeg med et lett lite håndklede over magen Men jeg våger ikke å ligge lenge pga at noen lett får pigmentflekker når de soler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eponine Skrevet 29. januar 2010 #3 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei! Jeg føler faktisk det motsatte, er ikke sånn vinterblei og fæl som jeg pleier å bli på denne tiden av året. Er nok noe med de der hormonene og pigmentene som raser. Mange jeg kjenner har vært i syden i løpet av en graviditet og dette har gått helt fint, selv om de såklart ikke kan ligge i sola hele dagen. De advarte meg derimot om at de tålte mindre sol, og ble fortere solbrente på hele kroppen enn vanlig..så smør deg godt og start forsiktig=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå