Gå til innhold

Solarium??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann...

Noen som føler seg bleike i vinterkulda?? Jeg føler meg såå bleik og lite frech... Så lurte litt på om det er noen av dere som tar sol i solarium?? Har les en plass at det skal gå greit med noen soltimer, men er likevel litt skeptisk... Føler jeg snart går i ett med snøen utenfor her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok 10 min sol i går faktisk. Har forstått det slik at så lenge en passer på å ikke bli overoppheitet, har det ingenting å si for babyen. For sikkerhetsskyld lå jeg med et lett lite håndklede over magen :) Men jeg våger ikke å ligge lenge pga at noen lett får pigmentflekker når de soler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg føler faktisk det motsatte, er ikke sånn vinterblei og fæl som jeg pleier å bli på denne tiden av året. Er nok noe med de der hormonene og pigmentene som raser. Mange jeg kjenner har vært i syden i løpet av en graviditet og dette har gått helt fint, selv om de såklart ikke kan ligge i sola hele dagen. De advarte meg derimot om at de tålte mindre sol, og ble fortere solbrente på hele kroppen enn vanlig..så smør deg godt og start forsiktig=o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...