1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Var på vellykket UL i dag, kjempe stas og se Spes jeg som ikke har sett eller hørt noe fra før! Fikk se og høre med en gang at det var en frisk og fin guttebaby! <3 Så stas!! Terminen ble flyttet fra 1.juli til 26.juni, så var en uke lenger på vei enn beregnet Bare kjekt det! <3 19+1 i dag Mye å glede seg til fremover! Mange som skal på 3D ultralyd ??
SpongeBob Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Så herlig med vel overstått UL - fantastisk å få den beskjeden om at alt er som det skal. Jeg skal 2. februar og er veldig spent på termindato:) Så langt ligger jeg på mellom 26.juni og 1. juli alt etter hvilken nettside som har regnet ut - JM har meg på 29. juni og BiM på 1. juli (la merke til at vi hadde samme før). Blir nok ikke 3D-UL på meg, merker at mini misliker Doppleren til JM og tenkte å spare ham/henne for annet enn det nødvendige;-)
85Anonym*Høygravid* Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er med på et forskningsprosjekt så jeg har vanlig UL og 3D UL ca hver mnd;)
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 Ja, utrolig herlig var det! Bare å vite at alt var greit.. Oi, du skal nå snart du da Blir kjempe spennede! Du får gi lyd fra deg om når terminenn din blir, var jo veldig lik min Oi, ja kjente det var så ekkelt når hun presset den doppleren hardt rundt på magen min :S Men sa fra så hun ble litt bedre.. Men var ikke noe behagelig akkurat
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2010 Ahh, ja jeg ble faktisk spurt om det samme.. Så de skulle ringe meg ang. ny UL, så det er jo bare kjempe spennende! Så får jeg se den lille mange ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå