Jente+Oktoberbarn Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Ser at de har fjernet teksten som stod på hjemmesidene deres angående besøksrestriksjoner, noen som vet om det stemmer at de er fjernet?
Anabelle2010 har født! Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Det stod på nettsiden deres at søsken som er vaksinert mot svineinfluensa minimum en uke før besøk, kan komme sammen med far.
Jente+Oktoberbarn Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Ja, det stod det før. Men så vidt jeg kan se så er denne teksten fjernet nå, eller?
Millsie Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Far og søsken får nå komme. Øvrig familie/bekjente må man treffe nede eventuelt. Ligger på Riksen nå.
SusyQ Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jei! Så vi kan ta med babyen ned og møtes i resepsjonen/kafeen? På andre sykehus vet jeg det nemlig ikke har vært lov å ta med babyen ut av avdelingen en gang.. Hvis vi får lov til det er jo null problem :-D Har du prøvd Skrolsy? Funket det greit?
MillaCamilla Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 hei Var der på UL i går. Det henger fortsatt lapp i resepsjonen nede på barn/kvinneklinkken om at kun far eller fødefølge kan være med på føde og barsel. Men var på kurs der forrige helg og da så det ut til at en kunne at med babyen ned i caféområdet.
Millsie Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 jeg gadd ikke selv ta imot annet besøk, men snakket med jordmor om det. virket ikke som de la seg opp i hva folk gjorde - men de anbefalte mor/barn å slappe av mest mulig, og det mener de man gjør best på barsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå