Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hva er den største forskjellen på kynnere og rier?? Har hatt flere kynnere etterhverandre nå... håper det er kynnere...
flypapir Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg tenker at siden du spør, så er det kynnere. Fårr du rier er du neppe i tvil. Det er hvertfall min erfaring...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Kynnere og rier er det samme som oftes, men rier kommer med jevne mellomrom og minsker i tid mellom hver enkelt rie samtidig som dem tar seg opp. Rier kommer uansett hva du gjør, sitter, ligger, står eller går. Kynnere er det samme, men kommer uregelmessig og går over etter en stund. Legger du å slapper av litt avtar kynnere.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Min erfaring er litt anderledes. Hadde liksom bare magesmerter, så gikk slimproppen og vannet hjemme på do. Og det ble spontanfødsel, hadde 10 cm åpning når jeg kom til sykehuset. Alle har forskjellige "smerter" ved en fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå