h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 jeg ønsker meg en t-skjorte med MInni Mus og glitter på...... noen som vet hvor jeg kan kjøpe det?...Ja, til meg selv, ja...hehe )
Lene~mor til tre Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 hehe det er ikke barnslig Jeg har truser og sokker med minni mus, snoopy og hello kitty på Har fatisk en snoopy kosedress også hehe. H&M pleier å ha en del sånne klær men vet ikke om dem har det nå... Har også sett det hos ellos før også...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har en t sjorte med minni og mikke. Det er merket only. aner ikke hvor den er kjøpt, men den er noen år gammel.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2010 var på h&m i går, og de adde ikke noe.... ONLY har vi ikke her... men disney.com. skal sjekkes nu..... takk!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 only trenger jo ikke nødvendigvis å være en butikk. Kan være butikker som fører det merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå