nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 jeg bare lurer.. Noen ganger synes jeg snuppa spiser som en mus... mens andre ganger hiver ho innpå... Lurer på hva som er "normalen"... I barnehagen spiser hun greit, sier de... Men hjemme... da er ikke frokost noe særlig.. kanskje noen bit av ei skive... noen ganger et helt knekkebrød.:-) Lunsj det samme... kommer an på om det er varm mat.. Middag.... utrolig varierende... men liker mye forskjellig... og det er jo supert. Kvelds... som frokost.. kommer au an på hva som finnes i hus.. Frukt innimellom. Er ganske streng på "ikke kjeks etc før mat..o.l. Når er siste måltid i bhg? Når spiser dere middag? Hadde vært fint med noen meninger her :-DD
snurretassa Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Dette høres helt normalt ut, synes jeg. Vår 4,5-åring har perioder hvor han spiser veldig bra, akkurat nå er han veldig småspist. Dette regulerer de selv, ingenting å bekymre seg for, så lenge hun er i god form og du synes hun får i seg litt av hvert av det som trengs. Hvis jeg synes småen har spist lite, lager jeg alltid havregrøt, da vet jeg at han spiser godt :-) Siste måltid i bhg er rundt halv tre, tror jeg. Vi spiser i femtida, så det passer greit. Noen ganger senere, da blir det litt kombinert middag og kveldsmat. Tipper hun er helt normal!
Hvitkløver2020 Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Høres ut som vår gutt på snart 4. Men han vil som regel ha mye mat om kvelde`/eftan. Vi spiser middag ca 18.00 for jeg jobber til halv fem. Da er dem sultene, spiser siste gang i bhg ca 14.30.
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 takk for svar jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå