FruBoger fødeklar Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 har litt vansker for å tro på sånt... men det har stemt med begge mine! Hehe.. ligger en gutt i magen nå, og det skal det i følge kalenderen.. Morsom tilfeldighet? Flere som det stemmer på? Første var ei jente, og Sara er i full firsprang om dagen:D Det er jo 50/50 sjangs... synes det er litt moro jeg da:D
Mummamma Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Det stemmer med gutten jeg har, i følge kalenderen blir det gutt denne gangen også. Har hørt flere si at det stemmer, men vet ikke helt om jeg tør stole på det da.
LilleBanan blir storebror Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 stemte forrige gang og stemmer denne gangen også...
2005&2010 Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Stemte første gangen, og stemmer denne gangen også =)
SpongeBob Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Det er to forskjellige av den kalenderen, den på babyverden stemte på mine to første, i alle fall. I følge den får jeg gutt denne gangen også - blir spennende å se!
Athene75 Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Stemte første gangen. Denne gangen sier den gutt, mens de på ultralyd trodde det ble jente....så ikke godt å vite om det stemmer eller ikke denne gangen
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Stemte første gangen på både BIM og babyverden, med at det var en gutt, men nå som det er ei jente sier BIM gutt og babyverden jente! Så jeg går for det kinesiske kartet til babyverden.no
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Tror nok det er mest tilfeldig om det stemmer.... Alle som er 24 år når de blir gravid i november får en jente? Høres ikke sannsynlig ut det gitt...
mammaen til 2+1 Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Har stemt på meg og mine venninder... bli spennende å se om det stemmer denne gangen og..... Og du over her... Jeg la merke til noe sprøtt da jeg fikk min første.. Samtlige på min egen alder som hadde fått rund den tiden jeg fikk, fikk gutter... mens de som var en del år eldre fikk alle jenter i samme periode... Så jeg syns ikke det høres helt usannsynlig ut..
SpongeBob Skrevet 29. januar 2010 #10 Skrevet 29. januar 2010 Vel, nå fikk jeg sjekket BiM sin - har bare vært på babyverden sin før, og en av dem er nok riktig siden første sier jente og andre sier gutt...
Berit*fødeklar* Skrevet 29. januar 2010 #11 Skrevet 29. januar 2010 Skal ikke kimse av kineserene:) Stemte på begge gutta mine...og stemmer på jenta nå! Gøy, synes jeg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. januar 2010 #12 Skrevet 29. januar 2010 Stemte på gutten, ikke på jenta. Nå vet jeg ikke kjønn riktig enda, men det sies på kalenderen at jeg skal ha en jente, så da gjenstår det å se.
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 29. januar 2010 #13 Skrevet 29. januar 2010 Det jeg ikke forstår er hvordan kalenderen på BIM og babyverdenkan være forskjellige?? For dersom det finnes mange varianter av kalenderen, så vil man jo alltids finne en som stemmer hver gang og noen som stemmer noe eller aldri....
bubchen Skrevet 29. januar 2010 #14 Skrevet 29. januar 2010 stemmte med gutten nå venter vi jente og det stemmer ikke...tror ikke helt på denne greia,det er jo altid 50% sjanse.
LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 30. januar 2010 #15 Skrevet 30. januar 2010 Hei! Har vært bom på begge mine! Denne gangen tror jeg selv at det blir en gutt, men i følge kalenderen skal det bli ei jente... Blir spennende å se =)
LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 30. januar 2010 #16 Skrevet 30. januar 2010 Åj, nå sjekket jeg kalendere her inne på BarniMagen og da stemte kjønnet for begge barna mine, og i tillegg anslo den at det blir gutt denne gangen. Akkurat som jeg selv tror! =)
Junibølle Skrevet 30. januar 2010 #17 Skrevet 30. januar 2010 I følge kalenderen skal jeg få en gutt, men UL viste jente.
2010? Skrevet 30. januar 2010 #18 Skrevet 30. januar 2010 Man kan jo begynne å lure på hvordan en slik kalender kan forutsi hvilket kjønn man bærer på..... Det morsomme er at det stemmer for 3. gang her:)
Elita:) Skrevet 30. januar 2010 #19 Skrevet 30. januar 2010 sprøtt.. har hatt lite tro på denne, for den har ikke stemt på mine.. Men nå prøvde jeg den på babyverden.no siden noen her sa at den stemte bedre. Og den stemte på alle mine tre! Og så sa den at det blir jente nå, men på UL klarte ikke jordmora å se hva det er, så det blir spennende..!
eja Skrevet 30. januar 2010 #20 Skrevet 30. januar 2010 På babyverden står det at man skal bruke mors alder år barnet ble unnfanget, og her på bim står det at man skal bruke alderen på mor når barnet blir født. For min del blir det forskjellige resultat på de to forskjellige "oppskriftene", og bim sin stemmer med at det en en liten jente i magen... Noen som vet hvilken alder man faktisk skal bruke?
gummitarzan Skrevet 31. januar 2010 #21 Skrevet 31. januar 2010 det stemmer på begge mine.men jeg trur det er litt hipp som happ:)
Hybelkanina Skrevet 31. januar 2010 #22 Skrevet 31. januar 2010 Stemmer ikke på meg... begge kalenderne sier jente, men jeg skal ha gutt. Det er jo også litt merkelig at man skal ta utgangspunkt i mors alder når det er arvestoffene i sædcellen som bestemmer kjønnet... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå