pcoskona,gutt10?12 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 må ha bilstol som ikke er så voldsom, ikke så forferdelig tung, og som junior kan sitte i i bilen en stund.. noen forslag??
*BettyB* Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Vi har kjøpt Maxi Cosi. Veier nesten ingen ting. Den kom også på første plass på tv2 hjelper deg
FruBoger fødeklar Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Dumt spørsmål..men mener du den ufødte? Drømmer om Windoo bilbaggen jeg.. lett, de ligger å sover TRYGT, og kan ligge der lenge..de sover jo i den på dagtid og ligger der når de triller. Og vogna (understellet) er genialt lite og lett. Bebe Confort med Windoo bag... (babykos.no) Ellers burde de ikke sitte mer enn 45 min om gangen, maks 2 timer - om de sitter i sånn vanlig sete. Brukte Britax på vesla, det var tungt når ho ble 3mnd... og når hun sov og skulle i butikken, så var det kjedelig med selene og "styret" med å bære osv... Har du sånn easyfix er det vel mindre stress:) Test litt på stedene hvor de selger seter! (uten baby eller m "vekter":P)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 jeg har kjøpt maxi cosi.. hørt at den skulle være veldig bra:)
A.S Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Har fått tak i HTS Izi Sleep. Der går ryggen ann å ta bakover slik at barnet ligger flatt, men kun når man ikke kjører! Da får barna sove videre selv om du har kommet fram til dine venner osv. og belastningen blir ikke på rygg lenger.
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Hei, noe av det viktigste er at setet har 5 punkts sele, og ikke bare 3. Jeg vet maxi-cosi hadde bare 3 før, men det er mulig de har forbedret seg.
85Anonym*Høygravid* Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har kjøpt maxi cosi med base:)
ma:) Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Vi har kjøpt maxi-cosi cabriofix med base. Kommer godt ut i tester, så jeg hadde egentlig bestemt meg for maxi-cosi. Da vi kom over det på tilbud var ikke valget vanskelig.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 samme som henne over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå