Gå til innhold

4 åringen min har blitt så vanskelig i bhg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet å jobbe i bhg i november i fjor, og i starten var gutten naturlig nok ekstremt sjalu, og masse tull, slo og klønet de andre barna ofte, men etter ei lita stund så gikk dette seg til, og han roet seg ned kjempemasse, og bryr seg ikke om jeg er der.

Men i denne uka har han vært helt ekstrem, han slår seg helt vrang når jeg er i nærheten, eller om han ikke får det som han vil, og det hjelper ikke å snakke til han for han overser det og prøver å snakke om andre ting, og ingen ting vi sier til han "går igjennom".

I dag toppet det seg da jeg og ei til var alene på avdelingen, jeg måtte til slutt bare gå, hadde da en samtale med sjefene mine som da var på småbarnsavdelingen ang dette, men det er så utrolig vanskelig å få han til å skjerpe seg.

De andre som jeg jobber sammen med synes også det blir litt vanskelig å "ta han" når jeg er der, så dette merker jo han, og får da en makt som ingen andre har.

Måtte bare få ut litt frustrasjon, etter en strevsom dag.

PS. han oppfører seg ikke slik hjemme, og heller ikke i bhg når jeg ikke er der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det er viktig at du grensesetter han på lik linje som du gjør hjemme og at de andre ansatte i barnehagen ser på deg som kollega og ikke mammaen til et av barna.

Jeg har en gutt på 4 år selv og grensene testes mye om dagen. Det ligger jo i en 4 årings natur det ;0)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...