Gå til innhold

Ringtest...hva tror dere??

Crazy81 m spire nr 3 i magen:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en abort for mange år siden,har en datter som snart blir 8 og en sønn som er 3,og er gravid:)

Jeg fikk hjelp av mannen min til å ta ringtesten over magen min,og den pendlet først masse...OG gikk så i sirkel...Hva betyr d?? tror dere at det er 2 der inne??en av hver??

Er vel ikke akkurat d vi hadde håpet på..tenkte jo på å ha en til,men nå ser det kanskje ut til at d blir 2...hjelp!

Prøvde også ringen over håndleddet, og der pendlet den først(aborten var sikkert en gutt), gikk så i sirkler (jenta mi på 8 år), pendlet igjen (sønnen min på 3), pendlet så,og gikk i sirkler.

Er det noen som har peiling på dette??

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyttdytt:)

Håper noen kan svare meg

Skrevet

jeg også tror jo litt på sånt.. men regner bare med at du skal få to til, men kanskje i 2 omganger?? Ikke nødvendigvis tvillinger altså;) Ser mest på dette som en selskaps lek, men den stemmer jo så og si på alle jeg tar den på!! Hehe.. ;)

Skrevet

Hm. Jeg har og tatt ringtest over håndleddet, men da var jeg i uke 8. Er nå i 22+2.

Den som tok testen mente at pendling var jente og i sirkel var gutt.

Vi tok den 3 ganger, for første gangen begynte den å pendle litt før den begynte å gå i sirkler. Siden det virket litt uklart tenkte vi vi tar det 3 ganger for så å se om det blir tydeligere. Og flest av 3ganger burde gi ett svar på riktig kjønn.

Andre gangen pendlet den, og tredje gangen pendlet den.

Hun og de andre rundt var helt sikker på at jeg skulle få jente, men jeg får altså en gutt! Sa til henne som tok testen at den tok feil, men hun sa at den ring testen tar aldri feil. Hun må ha husket feil, på hvordan ringen skal gå på de forskjellige kjønnene tenker jeg.

Skrevet

Alle steder jeg har lest står det pendling=gutt, og sirkel med klokken=jente.

Selv har jeg testet dette i 3 av sv.sk, og alle gangene har det stemt. I tvillingsv.sk mitt gikk den dog ikke helt tydelig hverken den ene eller andre veien, men mer ubestemmelig. Og da fikk jeg gutt og jente.

Denne gangen viser pendelen en jente og en gutt helt tydelig. Først i sirkel, så stopper den opp og så pendler den. Har testet det om og om igjen et utall ganger, og pendelen beveger seg nøyaktig likt hver eneste gang. Så jeg svetter litt nå :o)

Skrevet

Ringtest er mest for moro tenker jeg...men nja jeg tror litt på det også da ;) hehe

Har hørt at hvis du tar den over håndleddet viser den hvor mange barn du får og i hvilken rekkefølge de kommer i.

Og hvis du er gravid og tar den over magen så viser den hvilke kjønn som skjuler seg der inne ;)

Jeg har tatt over håndleddet...da fikk jeg jente-gutt-jente.

Jeg har ei jente på 5 år...og venter mest sannsynlig en gutt i juni:)

Ha tatt ringtesten over magen denne gangen...og den viser gutt :)

Skrevet

jeg tok ringtesten over håndleddet og har to gutter fra før. Vi planlegger en nr 3 =)

Ringen pendlet, så stoppet den og pendlet igjen (stemmer jo med de to guttene jeg har) stoppet og pendlet 3.gang. Etter det stoppet den opp og ville ikke begynne igjen (så da får vi de 3 vi har planer om) Den stoppet siste gangen ca ett minutt før jeg slutta=)

Skrevet

Tok den selv over magen og da pendla den, så gikk den i ring og så pendla den igjen...:o

Skrevet

jeg tok ringtesten daglig nesten med min første..å den gikk i ring hver gang...å jeg fikk en GUTT...

søstra mi som var gravid på samme tidspunkt pendlet den på og hun fikk ei Jente...

Har lest litt forskjellig om retningen ringen går og om hvordan kjønn det blir =)

på meg pendler den att og fram nå..=) håper på jente denne gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...